
>
373.67:378.18
Політова, О.З музою в серці: парадигма професійно-мистецької освіти Михайла Чембержі [Текст] / О. Політова //
Політова, О.
Вища школа : науково-практичне видання. - 2016. - N 6. - С. 60-68. - Бібліогр.: с. 66-68. - ISSN 1682-2366.
(Шифр в БД В537811/2016/6)
Ключові слова: професійно-мистецька освіта -- інновації -- инновации --
Анотація:
На основі аналізу науково-педагогічних творів М. Чембержі та видань і публікацій про нього стисло викладено основні результати в реалізації концепції сучасної професійно-мистецької освіти в Київській дитячій Академії мистецтв.
На основе анализа научно-педагогических произведений М. Чембержи и изданий и публикаций о нем кратко изложены основные результаты в реализации концепции современного профессионально-художественного образования в Киевской детской Академии искусств.
Додаткові точки доступу:
Чембержі, Михайло Іванович (15.07.1944)\о нем\
Київська дитяча Академія мистецтв \о нем\
Киевская детская Академия искусств \о нем\
(Шифр в БД В537811/2016/6)
УДК | |
373.67:378.18 | |
373.67 | |
378.18 |
Ключові слова: професійно-мистецька освіта -- інновації -- инновации --
Анотація:
На основі аналізу науково-педагогічних творів М. Чембержі та видань і публікацій про нього стисло викладено основні результати в реалізації концепції сучасної професійно-мистецької освіти в Київській дитячій Академії мистецтв.
На основе анализа научно-педагогических произведений М. Чембержи и изданий и публикаций о нем кратко изложены основные результаты в реализации концепции современного профессионально-художественного образования в Киевской детской Академии искусств.
Додаткові точки доступу:
Чембержі, Михайло Іванович (15.07.1944)\о нем\
Київська дитяча Академія мистецтв \о нем\
Киевская детская Академия искусств \о нем\
Кількість примірників на окремих абонементах
# | Відділ | Всього примірників | Вільних примірників |
---|
Інвентарні номери примірників на окремих абонементах
# | Відділ | інвентарні номери |
---|
# | Факультет | Спеціальність | Дисципліна | Семестр |
---|
# | Посилання | Кількість завантажень / переходів |
---|