>
339.138
Багорка, М. О.Формування екологічно орієнтованого комплексу маркетингу в аграрному виробництві / М. О. Багорка //
Багорка, М. О.
Економіка АПК : міжнар. наук.-вироб. журн. - 2017. - N5. - С. 43-50. - Бібліогр. наприкінці ст..
(Шифр в БД Е737270/2017/5)
Ключові слова: комплекс маркетингу -- комплекс маркетинга -- елементи комплексу -- элементы комплекса -- аграрне виробництво -- аграрное производство -- екологічно безпечна продукція -- экологически безопасная продукция -- ціна -- цена -- канали збуту -- каналы сбыта -- екологічні інтереси -- экологические интересы -- маркетингові комунікації -- маркетинговые коммуникации -- екологізація аграрного виробництва -- экологизация аграрного производства --
Анотація:
Мета статті - дослідження еволюційного розвитку комплексу маркетингу, розробка оптимального екологічно орієнтованого комплексу маркетингу, який уможливить підвищити ефективність збудової діяльності аграрних підприємств, спрямованої на виробництво екологічно безпечної продукції, а також характеристика складових обраного комплексу.
Цель статьи - исследование эволюционного развития комплекса маркетинга, разработка оптимального экологически ориентированного комплекса маркетинга, который позволит повысить эффективность сбытовой деятельности аграрных предприятий, направленной на производство экологически безопасной продукции, а также характеристика составляющих выбранного комплекса.
(Шифр в БД Е737270/2017/5)
| УДК | |
| 339.138 |
Ключові слова: комплекс маркетингу -- комплекс маркетинга -- елементи комплексу -- элементы комплекса -- аграрне виробництво -- аграрное производство -- екологічно безпечна продукція -- экологически безопасная продукция -- ціна -- цена -- канали збуту -- каналы сбыта -- екологічні інтереси -- экологические интересы -- маркетингові комунікації -- маркетинговые коммуникации -- екологізація аграрного виробництва -- экологизация аграрного производства --
Анотація:
Мета статті - дослідження еволюційного розвитку комплексу маркетингу, розробка оптимального екологічно орієнтованого комплексу маркетингу, який уможливить підвищити ефективність збудової діяльності аграрних підприємств, спрямованої на виробництво екологічно безпечної продукції, а також характеристика складових обраного комплексу.
Цель статьи - исследование эволюционного развития комплекса маркетинга, разработка оптимального экологически ориентированного комплекса маркетинга, который позволит повысить эффективность сбытовой деятельности аграрных предприятий, направленной на производство экологически безопасной продукции, а также характеристика составляющих выбранного комплекса.
Кількість примірників на окремих абонементах
| # | Відділ | Всього примірників | Вільних примірників |
|---|
Інвентарні номери примірників на окремих абонементах
| # | Відділ | інвентарні номери |
|---|
| # | Факультет | Спеціальність | Дисципліна | Семестр |
|---|
| # | Посилання | Кількість завантажень / переходів |
|---|