
>
622.242:534-16
Харченко, Є. В.Математична модель поперечно-крутильних коливань експлуатаційної колони підземного сховища газу / Є. В. Харченко, С. Ф. Савула //
Харченко, Є. В.
Вібрації в техніці та технологіях : наук.-техн. журн. . - 2006. - N 1. - С. 139-141. - Бібліогр. наприкінці ст. - ISSN 5-7763-91.
(Шифр в БД В927452/2006/1)
Анотація:
Розроблюється математична модель поперечно- крутильних коливань колони насосно-компресорних труб з урахуванням незначного просторового викривлення осі свердловини. Модель побудована на основі методу скінченних елементів. Взаємозв’язок геометричних і силових параметрів у перерізах стержня враховується згідно з технічною теорією згину. Приймається, що маса колони та сили взаємодії насосно-компресорних труб зі стінками свердловини зосереджені у вузлах.
Разрабатывается математическая модель поперечно-крутильных колебаний колонны насосно-компрессорных труб с учетом незначительного пространственного искривления оси скважины. Модель построена на основе метода конечных элементов. Взаимосвязь геометрических и силовых параметров в сечениях стержня учитывается согласно технической теории изгиба. Принимается, что масса колонны и силы взаимодействия насосно-компрессорных труб со стенками скважины сосредоточены в узлах.
Додаткові точки доступу:
Савула, С. Ф.
(Шифр в БД В927452/2006/1)
УДК | |
622.242:534-16 |
Анотація:
Розроблюється математична модель поперечно- крутильних коливань колони насосно-компресорних труб з урахуванням незначного просторового викривлення осі свердловини. Модель побудована на основі методу скінченних елементів. Взаємозв’язок геометричних і силових параметрів у перерізах стержня враховується згідно з технічною теорією згину. Приймається, що маса колони та сили взаємодії насосно-компресорних труб зі стінками свердловини зосереджені у вузлах.
Разрабатывается математическая модель поперечно-крутильных колебаний колонны насосно-компрессорных труб с учетом незначительного пространственного искривления оси скважины. Модель построена на основе метода конечных элементов. Взаимосвязь геометрических и силовых параметров в сечениях стержня учитывается согласно технической теории изгиба. Принимается, что масса колонны и силы взаимодействия насосно-компрессорных труб со стенками скважины сосредоточены в узлах.
Додаткові точки доступу:
Савула, С. Ф.
Кількість примірників на окремих абонементах
# | Відділ | Всього примірників | Вільних примірників |
---|
Інвентарні номери примірників на окремих абонементах
# | Відділ | інвентарні номери |
---|
# | Факультет | Спеціальність | Дисципліна | Семестр |
---|
# | Посилання | Кількість завантажень / переходів |
---|