
>
159.922;378
Мусійчук, С. М.Використання синергетичного підходу до активізації соціально-рольового розвитку студентів / С. М. Мусійчук //
Мусійчук, С. М.
Пробл. освіти : наук. зб. - 2010. - № 64. - С. 95-100. - Бібліогр. наприкінці ст..
(Шифр в БД П390743/2010/64)
Ключові слова: синергетичний підхід -- синергетический подход -- синергетика -- студенти -- студенты -- розвиток -- развитие -- соціально-рольовий -- социально-ролевой -- теорія рольова -- теория ролевая --
Анотація:
Проблема розширення соціально-рольового потенціалу студентів, що розглядається у контексті їх мовної діяльності, обговорюються у площині використання синергетичного підходу, який постає потужним засобом узагальнюючого аналізу освітніх процесів, інноваційним методом оптимізації освітнього простору. Вперше ставиться проблема професійно-рольової ідентифікації особистості.
Проблема расширения социально-ролевого потенциала студентов, которая рассматривается в контексте их языковой деятельности, обсуждается в плоскости использования синергетического подхода, который является мощным средством обобщающего анализа образовательных процессов, инновационным методом оптимизации образовательного пространства. Впервые ставится проблема профессионально-ролевой идентификации личности.
(Шифр в БД П390743/2010/64)
УДК | |
159.922;378 | |
159.922 | |
378 |
Ключові слова: синергетичний підхід -- синергетический подход -- синергетика -- студенти -- студенты -- розвиток -- развитие -- соціально-рольовий -- социально-ролевой -- теорія рольова -- теория ролевая --
Анотація:
Проблема розширення соціально-рольового потенціалу студентів, що розглядається у контексті їх мовної діяльності, обговорюються у площині використання синергетичного підходу, який постає потужним засобом узагальнюючого аналізу освітніх процесів, інноваційним методом оптимізації освітнього простору. Вперше ставиться проблема професійно-рольової ідентифікації особистості.
Проблема расширения социально-ролевого потенциала студентов, которая рассматривается в контексте их языковой деятельности, обсуждается в плоскости использования синергетического подхода, который является мощным средством обобщающего анализа образовательных процессов, инновационным методом оптимизации образовательного пространства. Впервые ставится проблема профессионально-ролевой идентификации личности.
Кількість примірників на окремих абонементах
# | Відділ | Всього примірників | Вільних примірників |
---|
Інвентарні номери примірників на окремих абонементах
# | Відділ | інвентарні номери |
---|
# | Факультет | Спеціальність | Дисципліна | Семестр |
---|
# | Посилання | Кількість завантажень / переходів |
---|