>
330.141
Кононова, О. О.Підвищення ефективності заходів Інтернет-маркетингу в сучасних умовах [Текст] / О. О. Кононова //
Кононова, О. О.
АгроСвіт : інформ.- аналіт. журн. - 2015. - N 10. - С. 9-13. - Бібліогр.: с. 12-13.
(Шифр в БД А220149/2015/10)
Ключові слова: інтернет-маркетинг -- интернет-маркетинг -- тенденції ринку -- тенденции рынка -- вітчизняні підприємства -- отечественные предприятия -- підвищення ефективності -- повышение эффективности -- seo --
Анотація:
Обґрунтовано важливість детального дослідження ринку Інтернет-маркетингових послуг та необхідність використання інноваційних заходів Інтернет-маркетингу в умовах сучасного ринку ІТ України. Проаналізовано глобальні тенденції розвитку економіки на національному ринку. Визначено проблемні питання і заходи щодо поліпшення ефективності діяльності вітчизняних підприємств у сфері Інтернет-маркетингу.
Обоснована важность детального исследования рынка Интернет-маркетинговых услуг и необходимость использования инновационных мероприятий Интернет-маркетинга в условиях современного рынка ИТ Украины. Проанализированы глобальные тенденции развития экономики на национальном рынке. Определены проблемные вопросы и меры по улучшению эффективности деятельности отечественных предприятий в сфере Интернет-маркетинга.
(Шифр в БД А220149/2015/10)
| УДК | |
| 330.141 |
Ключові слова: інтернет-маркетинг -- интернет-маркетинг -- тенденції ринку -- тенденции рынка -- вітчизняні підприємства -- отечественные предприятия -- підвищення ефективності -- повышение эффективности -- seo --
Анотація:
Обґрунтовано важливість детального дослідження ринку Інтернет-маркетингових послуг та необхідність використання інноваційних заходів Інтернет-маркетингу в умовах сучасного ринку ІТ України. Проаналізовано глобальні тенденції розвитку економіки на національному ринку. Визначено проблемні питання і заходи щодо поліпшення ефективності діяльності вітчизняних підприємств у сфері Інтернет-маркетингу.
Обоснована важность детального исследования рынка Интернет-маркетинговых услуг и необходимость использования инновационных мероприятий Интернет-маркетинга в условиях современного рынка ИТ Украины. Проанализированы глобальные тенденции развития экономики на национальном рынке. Определены проблемные вопросы и меры по улучшению эффективности деятельности отечественных предприятий в сфере Интернет-маркетинга.
Кількість примірників на окремих абонементах
| # | Відділ | Всього примірників | Вільних примірників |
|---|
Інвентарні номери примірників на окремих абонементах
| # | Відділ | інвентарні номери |
|---|
| # | Факультет | Спеціальність | Дисципліна | Семестр |
|---|
| # | Посилання | Кількість завантажень / переходів |
|---|