330.141
Підвищення ефективності заходів Інтернет-маркетингу в сучасних умовах [Текст] / О. О. Кононова //
АгроСвіт : інформ.- аналіт. журн. - . - N 10. - С. 9-13. - Бібліогр.: с. 12-13.
(Шифр в БД А220149/2015/10)
УДК
330.141

Ключові слова: інтернет-маркетинг -- интернет-маркетинг -- тенденції ринку -- тенденции рынка -- вітчизняні підприємства -- отечественные предприятия -- підвищення ефективності -- повышение эффективности -- seo --
Анотація:
Обґрунтовано важливість детального дослідження ринку Інтернет-маркетингових послуг та необхідність використання інноваційних заходів Інтернет-маркетингу в умовах сучасного ринку ІТ України. Проаналізовано глобальні тенденції розвитку економіки на національному ринку. Визначено проблемні питання і заходи щодо поліпшення ефективності діяльності вітчизняних підприємств у сфері Інтернет-маркетингу.
Обоснована важность детального исследования рынка Интернет-маркетинговых услуг и необходимость использования инновационных мероприятий Интернет-маркетинга в условиях современного рынка ИТ Украины. Проанализированы глобальные тенденции развития экономики на национальном рынке. Определены проблемные вопросы и меры по улучшению эффективности деятельности отечественных предприятий в сфере Интернет-маркетинга.