
>
378.1
Панасевич, Д. Б.Порівняльний аналіз практичної підготовки бакалаврів за галузевими стандартами вищої інженерно-технічної освіти [Текст] / Д. Б. Панасевич //
Панасевич, Д. Б.
Пробл. освіти : наук. зб. - 2010. - № 62. - С. 20-28. - Бібліогр. наприкінці ст..
(Шифр в БД П390743/2010/62)
Ключові слова: вища освіта -- высшее образование -- інженерно-технічна освіта -- инженерно-техническое образование -- бакалаври -- бакалавры -- практична підготовка -- практическая подготовка --
Анотація:
Для порівняння практичної підготовки бакалаврів проаналізовано освітньо-професійні програми (ОПП) за Переліком-1997 і фрагменти ОПП за Переліком-2006. Відзначається суттєве погіршення ситуації з питань організації практичної підготовки студентів у вищих навчальних закладаж; при розроблені ОПП в багатьох випадках не визначаються види та назви практики, іх обсяг, не передбачаються переддипломні практики та ін. Пропонується ідея державного визначення мінімального обсягу практичної підготовки студентів.
Для сравнения практической подготовки бакалавров проанализированы образовательно-профессиональные программы (ОПП) по Перечню-1997 и фрагменты ОПП по Перечню-2006. Отмечается существенное ухудшение ситуации по организации практической подготовки студентов в высших учебных заведениях; при разработки ОПП во многих случаях не определяются виды и названия практики, их объем, не предусмотревается преддипломные практики и др. Предлагается идея государственного определения минимального объема практической подготовки студентов.
(Шифр в БД П390743/2010/62)
УДК | |
378.1 |
Ключові слова: вища освіта -- высшее образование -- інженерно-технічна освіта -- инженерно-техническое образование -- бакалаври -- бакалавры -- практична підготовка -- практическая подготовка --
Анотація:
Для порівняння практичної підготовки бакалаврів проаналізовано освітньо-професійні програми (ОПП) за Переліком-1997 і фрагменти ОПП за Переліком-2006. Відзначається суттєве погіршення ситуації з питань організації практичної підготовки студентів у вищих навчальних закладаж; при розроблені ОПП в багатьох випадках не визначаються види та назви практики, іх обсяг, не передбачаються переддипломні практики та ін. Пропонується ідея державного визначення мінімального обсягу практичної підготовки студентів.
Для сравнения практической подготовки бакалавров проанализированы образовательно-профессиональные программы (ОПП) по Перечню-1997 и фрагменты ОПП по Перечню-2006. Отмечается существенное ухудшение ситуации по организации практической подготовки студентов в высших учебных заведениях; при разработки ОПП во многих случаях не определяются виды и названия практики, их объем, не предусмотревается преддипломные практики и др. Предлагается идея государственного определения минимального объема практической подготовки студентов.
Кількість примірників на окремих абонементах
# | Відділ | Всього примірників | Вільних примірників |
---|
Інвентарні номери примірників на окремих абонементах
# | Відділ | інвентарні номери |
---|
# | Факультет | Спеціальність | Дисципліна | Семестр |
---|
# | Посилання | Кількість завантажень / переходів |
---|