
>
37.013+338.27
Дударенко, Л.Межі звернення до знань про минуле у передбаченні майбутнього системи освіти [Текст] / Л. Дударенко //
Дударенко, Л.
Вища школа : науково-практичне видання. - 2016. - N10. - С. 45-53. - ISSN 1682-2366.
(Шифр в БД В537811/2016/10)
Ключові слова: майбутнє -- будущее -- політичні прогнози -- политические прогнозы -- наукові відкриття -- научные открытия -- технологічні передбачення -- технологические предвидения -- форсайт -- довгострокове планування -- долгосрочное планирование --
Анотація:
Досліджено межі точності прогнозів у науковій і технологічній сферах. Пояснюється поняття "форсайт", вказано причини його все ширшого застосування і доцільність звернення до новітніх ІКТ. Проаналізовані досягнення і невдачі провідних зарубіжних футурологів, вказано на ігнорування ними відкриттів останніх місяців, політизований і недостатньо науковий характер прогнозів ЦРУ США. Рекомендовано планувати освіту і власне життя на період понад 15-20 років тільки на основі найвпливовіших наукових відкриттів і технологічних досягнень.
(Шифр в БД В537811/2016/10)
УДК | |
37.013+338.27 | |
37.013 | |
338.27 |
Ключові слова: майбутнє -- будущее -- політичні прогнози -- политические прогнозы -- наукові відкриття -- научные открытия -- технологічні передбачення -- технологические предвидения -- форсайт -- довгострокове планування -- долгосрочное планирование --
Анотація:
Досліджено межі точності прогнозів у науковій і технологічній сферах. Пояснюється поняття "форсайт", вказано причини його все ширшого застосування і доцільність звернення до новітніх ІКТ. Проаналізовані досягнення і невдачі провідних зарубіжних футурологів, вказано на ігнорування ними відкриттів останніх місяців, політизований і недостатньо науковий характер прогнозів ЦРУ США. Рекомендовано планувати освіту і власне життя на період понад 15-20 років тільки на основі найвпливовіших наукових відкриттів і технологічних досягнень.
Кількість примірників на окремих абонементах
# | Відділ | Всього примірників | Вільних примірників |
---|
Інвентарні номери примірників на окремих абонементах
# | Відділ | інвентарні номери |
---|
# | Факультет | Спеціальність | Дисципліна | Семестр |
---|
# | Посилання | Кількість завантажень / переходів |
---|