
>
339.138
Багорка, М. О.SWOT-аналіз як основа формування маркетингових стратегій підприємств [Текст] / М. О. Багорка, І. А. Білоткач //
Багорка, М. О.
АгроСвіт : інформ.- аналіт. журн. - 2010. - N 6. - С. 17-23. - Бібліогр. наприкінці ст..
(Шифр в БД А220149/2010/6)
Ключові слова: маркетингова стратегія -- маркетинговая стратегия -- swot-аналіз -- swot-анализ -- інформаційне забезпечення -- информационное обеспечение -- стратегічний рівень підприємства -- стратегический уровень предприятия -- можливості підприємства -- возможности предприятия -- загрози підприємства -- угрозы предприятия --
Анотація:
Стверджується, що входження економіки України до Світової організації торгівлі вимагає розробки маркетингової стратегії, адекватної цілям підвищення конкурентоспроможності вітчизняних підприємств, що формується на основі побудови цілісної системи компонентів стратегічного та оперативного маркетингу.
Утверждается, что вхождение экономики Украины во Всемирную торговую организацию требует разработки маркетинговой стратегии, адекватной целям повышения конкурентоспособности отечественных предприятий, что формируется на основе построения целостной системы компонентов стратегического и оперативного маркетинга.
Додаткові точки доступу:
Білоткач, І.А.
(Шифр в БД А220149/2010/6)
УДК | |
339.138 |
Ключові слова: маркетингова стратегія -- маркетинговая стратегия -- swot-аналіз -- swot-анализ -- інформаційне забезпечення -- информационное обеспечение -- стратегічний рівень підприємства -- стратегический уровень предприятия -- можливості підприємства -- возможности предприятия -- загрози підприємства -- угрозы предприятия --
Анотація:
Стверджується, що входження економіки України до Світової організації торгівлі вимагає розробки маркетингової стратегії, адекватної цілям підвищення конкурентоспроможності вітчизняних підприємств, що формується на основі побудови цілісної системи компонентів стратегічного та оперативного маркетингу.
Утверждается, что вхождение экономики Украины во Всемирную торговую организацию требует разработки маркетинговой стратегии, адекватной целям повышения конкурентоспособности отечественных предприятий, что формируется на основе построения целостной системы компонентов стратегического и оперативного маркетинга.
Додаткові точки доступу:
Білоткач, І.А.
Кількість примірників на окремих абонементах
# | Відділ | Всього примірників | Вільних примірників |
---|
Інвентарні номери примірників на окремих абонементах
# | Відділ | інвентарні номери |
---|
# | Факультет | Спеціальність | Дисципліна | Семестр |
---|
# | Посилання | Кількість завантажень / переходів |
---|