
>
378.14.015.62
Солошенко, О.Соціогуманітарний вектор освітнього процесу в технічних вишах як запорука підготовки конкурентоздатних фахівців [Текст] / О. Солошенко //
Солошенко, О.
Новий колегіум : наук. інформ. журн. - 2016. - № 4. - С. 40-45. - Бібліогр. наприкінці ст. - ISSN 1562-529X.
(Шифр в БД Н950728/2016/4)
Ключові слова: фахівець -- специалист -- соціально-гуманітарні дисципліни -- социально-гуманитарные дисциплины -- компетенції -- компетенции -- виховання -- воспитание --
Анотація:
Розглядаються питання важливості викладання соціально-гуманітарних дисциплін в технічних ВНЗ для підготовки соціалізованих випускників в сучасному суспільстві, формування конкурентоздатних фахівців на ринку праці, які мають широке коло компетенцій.
Рассматриваются вопросы важности преподавания социально-гуманитарных дисциплин в технических вузах для подготовки социализированных выпускников в современном обществе, формирование конкурентоспособных специалистов на рынке труда, имеющих широкий круг компетенций.
(Шифр в БД Н950728/2016/4)
УДК | |
378.14.015.62 |
Ключові слова: фахівець -- специалист -- соціально-гуманітарні дисципліни -- социально-гуманитарные дисциплины -- компетенції -- компетенции -- виховання -- воспитание --
Анотація:
Розглядаються питання важливості викладання соціально-гуманітарних дисциплін в технічних ВНЗ для підготовки соціалізованих випускників в сучасному суспільстві, формування конкурентоздатних фахівців на ринку праці, які мають широке коло компетенцій.
Рассматриваются вопросы важности преподавания социально-гуманитарных дисциплин в технических вузах для подготовки социализированных выпускников в современном обществе, формирование конкурентоспособных специалистов на рынке труда, имеющих широкий круг компетенций.
Кількість примірників на окремих абонементах
# | Відділ | Всього примірників | Вільних примірників |
---|
Інвентарні номери примірників на окремих абонементах
# | Відділ | інвентарні номери |
---|
# | Факультет | Спеціальність | Дисципліна | Семестр |
---|
# | Посилання | Кількість завантажень / переходів |
---|