
>
164:658.8
Величко, О. П.Оптимізаційні моделі у роботі майбутніх маркетологів / О. П. Величко //
Величко, О. П.
Наука і методика : зб. наук.-метод. праць. - 2006. - № 6. - С. 69-76. - Бібліогр.: с. 75.
(Шифр в БД Н018536/2006/6)
Анотація:
Наведено авторські ідеї із методології використання математичних моделей під час вирішення окремих професійних завдань у маркетингу, які проілюстровано на умовних прикладах оптимізації: рекламної кампанії підприємства, розподілу продукції за каналами збуту, використання розподільних центрів у дистрибуційній політиці.
Приведены авторские идеи по методологии использования математических моделей при решении отдельных профессиональных задач в маркетинге, которые проиллюстрированы на условных примерах оптимизации: рекламной кампании предприятия, распределения продукции по каналам сбыта, использование распределительных центров в дистрибуционной политике.
(Шифр в БД Н018536/2006/6)
УДК | |
164:658.8 |
Анотація:
Наведено авторські ідеї із методології використання математичних моделей під час вирішення окремих професійних завдань у маркетингу, які проілюстровано на умовних прикладах оптимізації: рекламної кампанії підприємства, розподілу продукції за каналами збуту, використання розподільних центрів у дистрибуційній політиці.
Приведены авторские идеи по методологии использования математических моделей при решении отдельных профессиональных задач в маркетинге, которые проиллюстрированы на условных примерах оптимизации: рекламной кампании предприятия, распределения продукции по каналам сбыта, использование распределительных центров в дистрибуционной политике.
Кількість примірників на окремих абонементах
# | Відділ | Всього примірників | Вільних примірників |
---|
Інвентарні номери примірників на окремих абонементах
# | Відділ | інвентарні номери |
---|
# | Факультет | Спеціальність | Дисципліна | Семестр |
---|
# | Посилання | Кількість завантажень / переходів |
---|