65.014.1:001.891.3
Теоретичний зміст і сутність управління маркетинговою діяльністю / В. В. Килипенко //
Економіка АПК : міжнар. наук.-вироб. журн. - . - N11. - С. 86-93. - Бібліогр. наприкінці ст..
(Шифр в БД Е737270/2016/11)
УДК
65.014.1:001.891.3

Ключові слова: маркетинг -- управління -- маркетингова діяльність -- система управління -- процес управління -- підприємство -- управление -- маркетинговая деятельность -- система управления -- процесс управления -- предприятие --
Анотація:
Визначено теоретичний зміст та сутність поняття "управління маркетинговою діяльністю". Висвітлено етимологію й розглянуто зміст поняття "управління маркетинговою діяльністю" як органічного поєднання окремих понятійних утворень: маркетингу та менеджменту. Розглянуто підхід щодо розуміння маркетингового управління як процесу і як системи, що має підсистеми, елементи й механізми їх взаємозв'язку. Визначено цільові, функціональні, структурні та процесуальні характеристики.
Определены теоретическое содержание и сущность понятия "управление маркетинговой деятельностью". Освещена этимология и рассмотрено содержание понятия "управление маркетинговой деятельностью" как органического сочетания отдельных понятийных образований: маркетинга и менеджмента. Рассмотрен подход к пониманию маркетингового управления как процесса и как системы, имеющей подсистемы, элементы и механизмы их взаимосвязи. Определены целевые, функциональные, структурные и процессуальные характеристики.