
>
378.147
Олексенко, В. М.Концептуальні положення студактивної педагогічної технології [Текст] / В. М. Олексенко //
Олексенко, В. М.
Пробл. освіти : наук. зб. - 2010. - № 62. - С. 38-43. - Бібліогр. наприкінці ст..
(Шифр в БД П390743/2010/62)
Ключові слова: педагогіка -- педагогика -- студактивні заняття -- студактивные занятия -- технологія проведення -- технология проведения -- інтерактивна взаємодія -- интерактивное взаимодействие -- інноваційна технологія -- инновационное взаимодействие -- підготовка фахівців -- подготовка специалистов --
Анотація:
В статті розкрито технологію проведення студактивних занять, яка вирізняється прогредієнтним, самостійним, активним, творчим здобуттям студентами компетентностей у взаємозв'язку з саморефлексією, самовдосконаленням, самореалізацією під впливом колегінальності й орієнтується на професійний інтерес. Акцентовано увагу на перевагах такої технології, методичних аспектах організації студактивних занять, реалізації прийомів інтерактивної взаємодії тощо. Досліджено особливості інноваційної технології під час підготовки майбутніх фахівців за дистанційною формою.
В статье раскрыто технологию проведения студактивних занятий, которая отличается прогредиентным, самостоятельным, активным, творческим получением студентами компетенций во взаимосвязи с саморефлексией, самосовершенствованием, самореализацией под влиянием колегинальности и ориентируется на профессиональный интерес. Акцентировано внимание на преимуществах такой технологии, методических аспектах организации студактивних занятий, реализации приемов интерактивного взаимодействия и т. п. Исследованы особенности инновационной технологии при подготовке будущих специалистов по дистанционной форме.
(Шифр в БД П390743/2010/62)
УДК | |
378.147 |
Ключові слова: педагогіка -- педагогика -- студактивні заняття -- студактивные занятия -- технологія проведення -- технология проведения -- інтерактивна взаємодія -- интерактивное взаимодействие -- інноваційна технологія -- инновационное взаимодействие -- підготовка фахівців -- подготовка специалистов --
Анотація:
В статті розкрито технологію проведення студактивних занять, яка вирізняється прогредієнтним, самостійним, активним, творчим здобуттям студентами компетентностей у взаємозв'язку з саморефлексією, самовдосконаленням, самореалізацією під впливом колегінальності й орієнтується на професійний інтерес. Акцентовано увагу на перевагах такої технології, методичних аспектах організації студактивних занять, реалізації прийомів інтерактивної взаємодії тощо. Досліджено особливості інноваційної технології під час підготовки майбутніх фахівців за дистанційною формою.
В статье раскрыто технологию проведения студактивних занятий, которая отличается прогредиентным, самостоятельным, активным, творческим получением студентами компетенций во взаимосвязи с саморефлексией, самосовершенствованием, самореализацией под влиянием колегинальности и ориентируется на профессиональный интерес. Акцентировано внимание на преимуществах такой технологии, методических аспектах организации студактивних занятий, реализации приемов интерактивного взаимодействия и т. п. Исследованы особенности инновационной технологии при подготовке будущих специалистов по дистанционной форме.
Кількість примірників на окремих абонементах
# | Відділ | Всього примірників | Вільних примірників |
---|
Інвентарні номери примірників на окремих абонементах
# | Відділ | інвентарні номери |
---|
# | Факультет | Спеціальність | Дисципліна | Семестр |
---|
# | Посилання | Кількість завантажень / переходів |
---|