
>
Звягінцева, О. Б.Агромаркетинг як підґрунтя ефективного маркетингу продовольчих товарів / О. Б. Звягінцева //
Звягінцева, О. Б.
Економіка АПК : міжнар. наук.-вироб. журн. - 2010. - N 12. - С. 80-86.
(Шифр в БД Е737270/2010/12)
Ключові слова: АПК -- структура маркетингу --
Анотація:
Розкрито роль агромаркетингу в процесі функціонування маркетингу продовольчих товарів.
Раскрыта роль агромаркетинга в процессе функционирования маркетинга продовольственных товаров.
(Шифр в БД Е737270/2010/12)
Ключові слова: АПК -- структура маркетингу --
Анотація:
Розкрито роль агромаркетингу в процесі функціонування маркетингу продовольчих товарів.
Раскрыта роль агромаркетинга в процессе функционирования маркетинга продовольственных товаров.
Кількість примірників на окремих абонементах
# | Відділ | Всього примірників | Вільних примірників |
---|
Інвентарні номери примірників на окремих абонементах
# | Відділ | інвентарні номери |
---|
# | Факультет | Спеціальність | Дисципліна | Семестр |
---|
# | Посилання | Кількість завантажень / переходів |
---|