
>
101:378+37.013.8
Сингаївська, А.Феномен учіння: суб’єктна орієнтованість у студентоцентрованому середовищі вищої школи [Текст] / А. Сингаївська //
Сингаївська, А.
Вища школа : науково-практичне видання. - 2015. - N 2/3. - С. 63-71. - Бібліогр.: с. 69-70. - ISSN 1682-2366.
(Шифр в БД В537811/2015/2/3)
Ключові слова: діяльність учіння -- деятельность учения -- суб’єкт навчання -- субъект обучения -- студентоцентризм -- суб’єкт-суб’єктна освітня взаємодія -- субъект-субъектное образовательное взаимодействие --
Анотація:
Наводяться результати дослідження феномену діяльності учіння. Дефініції та чітке розуміння використовуваної термінологї можуть сприяти визначенню цілей для реалізації завдань на практиці, а отже впливати на операційну діяльність фахівця. В українському просторі вищої освіти зростає актуальність створення середовища студентоцентризму. Суб’єктне спрямування навчання та активна діяльність учіння - це базис особистістно орієнтованої освіти.
Приводятся результаты исследования феномена деятельности учения. Дефиниции и четкое понимание используемой терминологов могут способствовать определению целей для реализации задач на практике, а значит влиять на операционную деятельность специалиста. В украинском пространстве высшего образования возрастает актуальность создания среды студентоцентризма. Субъектное направления обучения и активная деятельность учения - это базис личностно ориентированного образования.
(Шифр в БД В537811/2015/2/3)
УДК | |
101:378+37.013.8 | |
101 | |
378 | |
37.013.8 |
Ключові слова: діяльність учіння -- деятельность учения -- суб’єкт навчання -- субъект обучения -- студентоцентризм -- суб’єкт-суб’єктна освітня взаємодія -- субъект-субъектное образовательное взаимодействие --
Анотація:
Наводяться результати дослідження феномену діяльності учіння. Дефініції та чітке розуміння використовуваної термінологї можуть сприяти визначенню цілей для реалізації завдань на практиці, а отже впливати на операційну діяльність фахівця. В українському просторі вищої освіти зростає актуальність створення середовища студентоцентризму. Суб’єктне спрямування навчання та активна діяльність учіння - це базис особистістно орієнтованої освіти.
Приводятся результаты исследования феномена деятельности учения. Дефиниции и четкое понимание используемой терминологов могут способствовать определению целей для реализации задач на практике, а значит влиять на операционную деятельность специалиста. В украинском пространстве высшего образования возрастает актуальность создания среды студентоцентризма. Субъектное направления обучения и активная деятельность учения - это базис личностно ориентированного образования.
Кількість примірників на окремих абонементах
# | Відділ | Всього примірників | Вільних примірників |
---|
Інвентарні номери примірників на окремих абонементах
# | Відділ | інвентарні номери |
---|
# | Факультет | Спеціальність | Дисципліна | Семестр |
---|
# | Посилання | Кількість завантажень / переходів |
---|