378.14:371.3
Виявлення основної домінанти в мотивації студентів на множині рівнів навчальних досягнень / О. Рева, І. Добрянський, Д. Марченко //
Вища освіта України : Теорет. та наук.-.метод. часопис. - . - N 3. - С. 47-52. - Бібліогр.: с. 51.
(Шифр в БД В892366/2010/3)
УДК
378.14:371.3
371.3

Ключові слова: навчально-виховний процес -- основна домінанта діяльність студентів -- мотиваційний чинник -- рівень навчальних досягнень -- об’єктивний тестовий контроль -- функції корисності -- схильність -- несхильність -- байдужість до ризику --
Анотація:
Уперше розроблено і доведено до практичної реалізації процедури побудови за обмеженим числом точок оціночних функцій корисності рівнів навчальних досягнень студентів. Аналіз індивідуальних функцій корисності балів 100-бальної шкали, побудованих 120-ма студентами-економістами під час вивчення навчальної дисципліни "Математика для економістів", виявив співвідношення байдужих, несхильних і схильних до ризику студентів у співвідношенні 1 : 1,6 : 4,3 (14,2 % : 23,3 % : 61,7 %).
Додаткові точки доступу: