Маркетингові дослідження в Україні: тенденції та прогнози / О. Житник //
Маркетинг в Україні. - . - N 1. - С. 8-11. - ISSN 1606-3732.
(Шифр в БД М600283/2011/1)
Рубрики:
маркетинг

Ключові слова: маркетингові дослідження -- аналіз -- актуальність -- аутсорсинг -- типи досліджень -- методи досліджень -- маркетинговые исследования -- анализ -- актуальность -- типы исследований -- методы исследований --
Анотація:
Есперти провідних компаній у сфері маркетингових досліджень оцінюють їх як надважливі для ефективної роботи своїх підприємств. Фахівці прогнозують зростання важливості досліджень у побудові стратегій роботи зі споживачем і стратегіічного планування.
Эксперты ведущих компаний в сфере маркетинговых исследований оценивают их как сверхважные для эффективной работы своих предприятий. Специалисты прогнозируют возрастание важности исследований в построении работы с потребителями и стратегического планирования.