
>
378.14
Сікорський, П.Принципи моделювання нових контрольно-оцінювальних систем і їх застосування у середніх і вищих навчальних закладах [Текст] / П. Сікорський //
Сікорський, П.
Вища освіта України : Теорет. та наук.-.метод. часопис. - 2016. - N 2. - С. 44-50. - Бібліогр. наприкінці ст..
(Шифр в БД В892366/2016/2)
Ключові слова: навчальний предмет -- учебный предмет -- контроль -- оцінювання -- оценивание -- 12-бальна шкала оцінювання -- 12-балльная шкала оценивания -- навчальні параметри -- учебные параметры -- критерії оцінювання -- критерии оценивания -- форми локального контролю -- формы локального контроля -- шкала оцінок -- шкала оценок -- форми підсумкового контролю -- формы итогового контроля --
Анотація:
Для моделювання ефективних контрольно-оцінювальних систем обґрунтовується система дидактичних принципів (природовідповідності, науковості, доступності, демократичності та наступності). Критично аналізується 12-бальна шкала оцінювання у середній школі та критерії оцінювання навчальних досягнень учнів.
Для моделирования эффективных контрольно-оценочных систем обосновывается система дидактических принципов (природосоответствия, научности, доступности, демократичности и преемственности). Критически анализируется 12-балльная шкала оценивания в средней школе и критерии оценки знаний учащихся.
(Шифр в БД В892366/2016/2)
УДК | |
378.14 |
Ключові слова: навчальний предмет -- учебный предмет -- контроль -- оцінювання -- оценивание -- 12-бальна шкала оцінювання -- 12-балльная шкала оценивания -- навчальні параметри -- учебные параметры -- критерії оцінювання -- критерии оценивания -- форми локального контролю -- формы локального контроля -- шкала оцінок -- шкала оценок -- форми підсумкового контролю -- формы итогового контроля --
Анотація:
Для моделювання ефективних контрольно-оцінювальних систем обґрунтовується система дидактичних принципів (природовідповідності, науковості, доступності, демократичності та наступності). Критично аналізується 12-бальна шкала оцінювання у середній школі та критерії оцінювання навчальних досягнень учнів.
Для моделирования эффективных контрольно-оценочных систем обосновывается система дидактических принципов (природосоответствия, научности, доступности, демократичности и преемственности). Критически анализируется 12-балльная шкала оценивания в средней школе и критерии оценки знаний учащихся.
Кількість примірників на окремих абонементах
# | Відділ | Всього примірників | Вільних примірників |
---|
Інвентарні номери примірників на окремих абонементах
# | Відділ | інвентарні номери |
---|
# | Факультет | Спеціальність | Дисципліна | Семестр |
---|
# | Посилання | Кількість завантажень / переходів |
---|