
>
378.2
Морозова, Т.Про діцільність інтеграції освітніх ІТ-спеціальностей в єдине класифікаційне поле [Текст] / Т. Морозова //
Морозова, Т.
Вища школа : науково-практичне видання. - 2010. - N 11. - С. 26-36. - Бібліогр. наприкінці ст. - ISSN 1682-2366.
(Шифр в БД В537811/2010/11)
Ключові слова: іт-спеціальності -- іт-специальности -- середня освіта -- среднее образование -- вища освіта -- высшее образование -- професійна кваліфікація -- профессиональная квалификация -- випускники -- выпускники --
Анотація:
Обґрунтовується необхідність утворення у майбутньому переліку напрямів підготовки вузівських спеціальностей нового класифікаційного угрупування "галузь освіти" під назвою "Комп'ютерні науки" і об'єднання у ній усіх бакалавратів ІТ-профілю.
Обосновывается необходимость создания в будущем перечня направлений подготовки вузовских специальностей новой классификационной группировки "отрасль образования" под названием "Компьютерные науки" и объединения в ней всех бакалавратов ІТ-профиля.
(Шифр в БД В537811/2010/11)
УДК | |
378.2 |
Ключові слова: іт-спеціальності -- іт-специальности -- середня освіта -- среднее образование -- вища освіта -- высшее образование -- професійна кваліфікація -- профессиональная квалификация -- випускники -- выпускники --
Анотація:
Обґрунтовується необхідність утворення у майбутньому переліку напрямів підготовки вузівських спеціальностей нового класифікаційного угрупування "галузь освіти" під назвою "Комп'ютерні науки" і об'єднання у ній усіх бакалавратів ІТ-профілю.
Обосновывается необходимость создания в будущем перечня направлений подготовки вузовских специальностей новой классификационной группировки "отрасль образования" под названием "Компьютерные науки" и объединения в ней всех бакалавратов ІТ-профиля.
Кількість примірників на окремих абонементах
# | Відділ | Всього примірників | Вільних примірників |
---|
Інвентарні номери примірників на окремих абонементах
# | Відділ | інвентарні номери |
---|
# | Факультет | Спеціальність | Дисципліна | Семестр |
---|
# | Посилання | Кількість завантажень / переходів |
---|