
>
378.147:378.126
Козлова, Г.Компетентістний підхід до навчання студентів і викладачів / Г. Козлова, Т. Кублікова //
Козлова, Г.
Вища школа : науково-практичне видання. - 2011. - N 4. - С. 83-93. - ISSN 1682-2366.
(Шифр в БД В537811/2011/4)
Ключові слова: освіта -- образование -- організація -- организация -- досвід -- опыт --
Анотація:
Розглянуто зміст нової парадигми професійної підготовки фахівців у системі вищої освіти. Особливу увагу авори приділяють умовам забезпечення інтерактивних та інноваційних засад у підготовці магістрів професійного напряму.
Рассмотрено содержание новой парадигмы профессиональной подготовки специалистов в системе высшего образования. Особое внимание Авор уделяют условиям обеспечения интерактивных и инновационных принципов в подготовке магистров профессионального направления.
Додаткові точки доступу:
Кублікова, Т.
Одеський державний економічний університет \о нем\
Одесский государственный экономический университет \о нем\
(Шифр в БД В537811/2011/4)
УДК | |
378.147:378.126 | |
378.147 | |
378.126 |
Ключові слова: освіта -- образование -- організація -- организация -- досвід -- опыт --
Анотація:
Розглянуто зміст нової парадигми професійної підготовки фахівців у системі вищої освіти. Особливу увагу авори приділяють умовам забезпечення інтерактивних та інноваційних засад у підготовці магістрів професійного напряму.
Рассмотрено содержание новой парадигмы профессиональной подготовки специалистов в системе высшего образования. Особое внимание Авор уделяют условиям обеспечения интерактивных и инновационных принципов в подготовке магистров профессионального направления.
Додаткові точки доступу:
Кублікова, Т.
Одеський державний економічний університет \о нем\
Одесский государственный экономический университет \о нем\
Кількість примірників на окремих абонементах
# | Відділ | Всього примірників | Вільних примірників |
---|
Інвентарні номери примірників на окремих абонементах
# | Відділ | інвентарні номери |
---|
# | Факультет | Спеціальність | Дисципліна | Семестр |
---|
# | Посилання | Кількість завантажень / переходів |
---|