
>
Ніколаєва, Т. М.Соціокультурна характеристика підприємців України (1861-1914 рр.) / Т. М. Ніколаєва //
Ніколаєва, Т. М.
Укр. іст. журн. : наук. журн. - 2011. - N3. - С. 95-107. - ISSN 0130-5247.
(Шифр в БД У876234/2011/3)
Анотація:
Подано соціокультурну характеристику підприємців України в останній третині ХІХ - на початку ХХ ст. - період, коли внаслідок нового економічного становища важливим суб’єктом громадської діяльності стають представники торгово-промислового прошарку, з яким був пов’язаний важливий етап освітньо-культурного поступу, розвитку благодійності та меценатства.
Дана социокультурная характеристика предпринимателей Украины в последней трети ХIХ - начале ХХ ст. - периоде, когда вследствие нового экономического положения важным субъектом общественной деятельности становятся представители торгово-промышленной прослойки, с которым был связан важный этап образовательно-культурного продвижения, развития благотворительности и меценатства.
(Шифр в БД У876234/2011/3)
Анотація:
Подано соціокультурну характеристику підприємців України в останній третині ХІХ - на початку ХХ ст. - період, коли внаслідок нового економічного становища важливим суб’єктом громадської діяльності стають представники торгово-промислового прошарку, з яким був пов’язаний важливий етап освітньо-культурного поступу, розвитку благодійності та меценатства.
Дана социокультурная характеристика предпринимателей Украины в последней трети ХIХ - начале ХХ ст. - периоде, когда вследствие нового экономического положения важным субъектом общественной деятельности становятся представители торгово-промышленной прослойки, с которым был связан важный этап образовательно-культурного продвижения, развития благотворительности и меценатства.
Кількість примірників на окремих абонементах
# | Відділ | Всього примірників | Вільних примірників |
---|
Інвентарні номери примірників на окремих абонементах
# | Відділ | інвентарні номери |
---|
# | Факультет | Спеціальність | Дисципліна | Семестр |
---|
# | Посилання | Кількість завантажень / переходів |
---|