
>
37.014.6(73)
Андрюшина, О.Теоретико-методологічні засади використання індикаторів моніторингу якості освіти в США [Текст] / О. Андрюшина //
Андрюшина, О.
Вища школа : науково-практичне видання. - 2012. - N 8. - С. 104-113. - Бібліогр.: с. 112. - ISSN 1682-2366.
(Шифр в БД В537811/2012/8)
Ключові слова: індикатор -- система індикаторів -- якість освіти -- моніторинг якості освіти -- индикатор -- система индикаторов -- качество образования -- мониторинг качества образования --
Анотація:
Досліджено теоретичні та методологічні основи використання індикаторів моніторингу якості у США. Проаналізовано сутність понять "індикатор" і "система індикаторів", визначено їх характеристики, функції, критерії відбору та контекстуальні групи відповідно до програм моніторингу. Представлено функціональні процедури моніторингу та концептуальну основу розробки індикаторів якості освіти на регіональному рівні в США.
Исследованы теоретические и методологические основы использования индикаторов мониторинга качества в США. Проанализирована сущность понятий "индикатор" и "система индикаторов", определены их характеристики, функции, критерии отбора и контекстуальные группы в соответствии с программами мониторинга. Представлены функциональные процедуры мониторинга и концептуальная основа разработки индикаторов качества образования на региональном уровне в США.
(Шифр в БД В537811/2012/8)
УДК | |
37.014.6(73) |
Ключові слова: індикатор -- система індикаторів -- якість освіти -- моніторинг якості освіти -- индикатор -- система индикаторов -- качество образования -- мониторинг качества образования --
Анотація:
Досліджено теоретичні та методологічні основи використання індикаторів моніторингу якості у США. Проаналізовано сутність понять "індикатор" і "система індикаторів", визначено їх характеристики, функції, критерії відбору та контекстуальні групи відповідно до програм моніторингу. Представлено функціональні процедури моніторингу та концептуальну основу розробки індикаторів якості освіти на регіональному рівні в США.
Исследованы теоретические и методологические основы использования индикаторов мониторинга качества в США. Проанализирована сущность понятий "индикатор" и "система индикаторов", определены их характеристики, функции, критерии отбора и контекстуальные группы в соответствии с программами мониторинга. Представлены функциональные процедуры мониторинга и концептуальная основа разработки индикаторов качества образования на региональном уровне в США.
Кількість примірників на окремих абонементах
# | Відділ | Всього примірників | Вільних примірників |
---|
Інвентарні номери примірників на окремих абонементах
# | Відділ | інвентарні номери |
---|
# | Факультет | Спеціальність | Дисципліна | Семестр |
---|
# | Посилання | Кількість завантажень / переходів |
---|