
>
378.1:167/168.001
Рубанець, О.Когнітивні засади формування інноваційної культури у вищій школі [Текст] / О. Рубанець //
Рубанець, О.
Вища освіта України : Теорет. та наук.-.метод. часопис. - 2016. - N 1. - С. 17-21. - Бібліогр. наприкінці ст..
(Шифр в БД В892366/2016/1)
Ключові слова: інноваційна культура -- инновационная культура -- когнітивні процеси -- когнитивные процессы -- візіонерство -- визионерство --
Анотація:
Обґрунтовано значення когнітивних засад інноваційної культури для формування сприятливого для нововведень інноваційного клімату. Виявлена когнітивна сутність візіонерства. Обґгрунтовано значення спрямованості когнітивних процесів на дослідження майбутнього. Показано значення цілісності когнітивної аткивності як складової трансформаційних процесів та модернізації вищої школи. Розкриваються постнекласичні засади реалізації когнітивної складової інноваційної культури вищої школи.
Обосновано значение когнитивных основ инновационной культуры для формирования благоприятного для нововведений инновационного климата. Обнаружена когнитивная сущность визионерства. Обосновано значение направленности когнитивных процессов на исследование будущего. Показано значение целостности когнитивной активности как составляющей трансформационных процессов и модернизации высшей школы. Раскрываются постнеклассические основы реализации когнитивной составляющей инновационной культуры высшей школы.
(Шифр в БД В892366/2016/1)
УДК | |
378.1:167/168.001 | |
378.1 | |
167/168.001 |
Ключові слова: інноваційна культура -- инновационная культура -- когнітивні процеси -- когнитивные процессы -- візіонерство -- визионерство --
Анотація:
Обґрунтовано значення когнітивних засад інноваційної культури для формування сприятливого для нововведень інноваційного клімату. Виявлена когнітивна сутність візіонерства. Обґгрунтовано значення спрямованості когнітивних процесів на дослідження майбутнього. Показано значення цілісності когнітивної аткивності як складової трансформаційних процесів та модернізації вищої школи. Розкриваються постнекласичні засади реалізації когнітивної складової інноваційної культури вищої школи.
Обосновано значение когнитивных основ инновационной культуры для формирования благоприятного для нововведений инновационного климата. Обнаружена когнитивная сущность визионерства. Обосновано значение направленности когнитивных процессов на исследование будущего. Показано значение целостности когнитивной активности как составляющей трансформационных процессов и модернизации высшей школы. Раскрываются постнеклассические основы реализации когнитивной составляющей инновационной культуры высшей школы.
Кількість примірників на окремих абонементах
# | Відділ | Всього примірників | Вільних примірників |
---|
Інвентарні номери примірників на окремих абонементах
# | Відділ | інвентарні номери |
---|
# | Факультет | Спеціальність | Дисципліна | Семестр |
---|
# | Посилання | Кількість завантажень / переходів |
---|