621.34
Порівняльний аналіз енергетичної ефективності алгоритмів прямого векторного керування моментом асинхронних двигунів з максимізацією співвідношення момент-струм / С. М. Пересада, С. М. Ковбаса, С. С. Димко //
Техн. електродинаміка : наук.-приклад. журн. - . - № 4. - С. 36-40. - Бібліогр. наприкінці ст. - ISSN 1607-7970.
(Шифр в БД Т969303/2015/4)
УДК
621.34

Ключові слова: асинхронний двигун -- асинхронный двигатель -- полеорієнтоване керування -- полеориентированное управление -- максимізація співвідношення момент-струм -- максимизация соотношения момент- ток -- крива намагнічування -- кривая намагничивания --
Анотація:
Представлено результати порівняльного аналізу енергетичної ефективності алгоритмів векторного керування моментом асинхронного двигуна з максимізацією співвідношення момент-струм. Аналіз виконано шляхом експериментального порівняння енергетичних характеристик систем векторного керування, які базуються на основі: традиційного векторного керування при постійному потокозчепленні; керування з максимізацією співвідношення момент-струм за класичним критерієм, коли моментна та польова компоненти струму статора формуються рівними одна одній; розробленого авторами керування з максимізацією момент-струм і врахуванням кривої намагнічування. Експериментально показано, що запропонований авторами алгоритм забеспечує підвищені показники енергетичної ефективності у порівнянні як з традиційним векторним керуванням при постійному потокозчепленні, так і з алгоритмами, що базуються на класичному критерії максимізації співвідношення момент-струм.
Представлены результаты сравнительного анализа энергетической эффективности алгоритмов векторного управления моментом асинхронного двигателя с максимизацией соотношение момент- ток. Анализ выполнен путем экспериментального сравнения энергетических характеристик систем векторного управления, базирующихся на основе: традиционного векторного управления при постоянном потокосцеплении; управления с максимизацией соотношение момент- ток по классическому критерию, когда моментная полевая компоненты тока статора формируются равными друг другу; разработанного авторами управления с максимизацией момент- ток и учетом кривой намагничивания. Экспериментально показано, что предложенный авторами метод обеспечивает повышенные показатели энергетической эффективности по сравнению как с традиционным векторным управлением при постоянном потокосцепления, так и с алгоритмами, основанные на классическом критерии максимизации соотношения момент- ток.
Додаткові точки доступу: