
>
Ванюрихин, Г.Болонское образовательное пространство и новые возможности двухступенчатой подготовки специалистов / Г. Ванюрихин //
Ванюрихин, Г.
Новий колегіум : наук. інформ. журн. - 2006. - № 1. - С. 3-7. - Библиогр. в конце ст. - ISSN 1562-529X.
(Шифр в БД Н950728/2006/1)
Анотація:
Рассмотрен российский опыт двухступенчатой подготовки специалистов, берущий свое начало в Главном инженерном училище, образованном в 1819 г. в Санкт-Петербурге и уже в наше время усовершенствованном на основе принципов развивающего обучения при подготовке военных специалистов. Показано, что переход к новой методике освоения специальностей, основанной на принципах развивающего обучения, позволит в идеале войти в Болонский образовательный процесс на равных и при этом не потерять качество подготовки специалистов.
Розглянуто російський досвід двоступеневої підготовки фахівців, що бере свій початок в Головному інженерному училищі, утвореному в 1819 р. в Санкт-Петербурзі і вже в наш час вдосконаленому на основі принципів розвиваючого навчання при підготовці військових фахівців. Показано, що перехід до нової методики освоєння спеціальностей, заснованої на принципах розвиваючого навчання, дозволить в ідеалі увійти до Болонського освітнього процесу на рівних і при цьому не втратити якість підготовки фахівців.
(Шифр в БД Н950728/2006/1)
Анотація:
Рассмотрен российский опыт двухступенчатой подготовки специалистов, берущий свое начало в Главном инженерном училище, образованном в 1819 г. в Санкт-Петербурге и уже в наше время усовершенствованном на основе принципов развивающего обучения при подготовке военных специалистов. Показано, что переход к новой методике освоения специальностей, основанной на принципах развивающего обучения, позволит в идеале войти в Болонский образовательный процесс на равных и при этом не потерять качество подготовки специалистов.
Розглянуто російський досвід двоступеневої підготовки фахівців, що бере свій початок в Головному інженерному училищі, утвореному в 1819 р. в Санкт-Петербурзі і вже в наш час вдосконаленому на основі принципів розвиваючого навчання при підготовці військових фахівців. Показано, що перехід до нової методики освоєння спеціальностей, заснованої на принципах розвиваючого навчання, дозволить в ідеалі увійти до Болонського освітнього процесу на рівних і при цьому не втратити якість підготовки фахівців.
Кількість примірників на окремих абонементах
# | Відділ | Всього примірників | Вільних примірників |
---|
Інвентарні номери примірників на окремих абонементах
# | Відділ | інвентарні номери |
---|
# | Факультет | Спеціальність | Дисципліна | Семестр |
---|
# | Посилання | Кількість завантажень / переходів |
---|