Якщо торговельний центр та орендарі - партнери. Що потрібно знати меблярам для вигідної співпраці з ТЦ [Текст] / Підгот. А. Задорога //
Меблеві технології : журн. для виробників меблів. - . - № 2. - С. 32-33.
(Шифр в БД М278759/2016/2)
Ключові слова: меблі -- мебель -- продаж -- продажа -- маркетинг -- ділові стосунки -- деловые отношения -- орендар -- арендатор -- орендодавець -- арендодатель -- оренда -- аренда -- торговельні послуги -- торговые услуги -- реклама --
Анотація:
Для меблярів реалізація їхньої продукції є не менш важливою й клопіткою, ніж її виробництво. Про нюанси такого маркетингу знає Ольга Соловей, адже має десятилітній досвід роботи з ритейлерами, девелоперами та інвесторами, до того ж очолює Український клуб нерухомості.
Для мебельщиков реализация их продукции не менее важна, чем ее производство. О нюансах такого маркетинга знает Ольга Соловей, ведь имеет десятилетний опыт работы с ритейлерами, девелоперами и инвесторами, причем возглавляет Украинский клуб недвижимости.