
>
373.1:140.8
Кузьменко, В. В.Становлення наукових поглядів дитини в процесі її розвитку [Текст] / В. В. Кузьменко //
Кузьменко, В. В.
Нові технології навчання : наук.-метод. зб. - 2010. - № 63 ч. 2. - С. 41-45. - Бібліогр. наприкінці ст..
(Шифр в БД Н838688/2010/63 ч. 2)
Анотація:
Аналізується процес становлененя наукового світобачення дитини. Показано, що картина світу не може бути повністю науковою з огляду на те, що вона формується в людини на основі побутової картини світу і міфологічного, художнього, творчого та іншого пізнання. Окрім того, шкільна освіта не спроможна дати дитині цілісної картини реальності, а залишається сукупністю теорій із різних наукових дисциплін. Звідси багатогранність та багатоваріантність картин світу особистості й різна міра їхньої науковості.
Анализируется процесс становлененя научного мировоззрения ребенка. Показано, что картина мира не может быть полностью научной учитывая то, что она формируется у человека на основе бытовой картины мира и мифологического, художественного, творческого и иного познания. Кроме того, школьное образование не в состоянии дать ребенку целостной картины реальности, а остается совокупностью теорий из разных научных дисциплин. Отсюда многогранность и многовариантность картин мира личности и разная степень их научности.
(Шифр в БД Н838688/2010/63 ч. 2)
УДК | |
373.1:140.8 | |
373.1 | |
140.8 |
Анотація:
Аналізується процес становлененя наукового світобачення дитини. Показано, що картина світу не може бути повністю науковою з огляду на те, що вона формується в людини на основі побутової картини світу і міфологічного, художнього, творчого та іншого пізнання. Окрім того, шкільна освіта не спроможна дати дитині цілісної картини реальності, а залишається сукупністю теорій із різних наукових дисциплін. Звідси багатогранність та багатоваріантність картин світу особистості й різна міра їхньої науковості.
Анализируется процесс становлененя научного мировоззрения ребенка. Показано, что картина мира не может быть полностью научной учитывая то, что она формируется у человека на основе бытовой картины мира и мифологического, художественного, творческого и иного познания. Кроме того, школьное образование не в состоянии дать ребенку целостной картины реальности, а остается совокупностью теорий из разных научных дисциплин. Отсюда многогранность и многовариантность картин мира личности и разная степень их научности.
Кількість примірників на окремих абонементах
# | Відділ | Всього примірників | Вільних примірників |
---|
Інвентарні номери примірників на окремих абонементах
# | Відділ | інвентарні номери |
---|
# | Факультет | Спеціальність | Дисципліна | Семестр |
---|
# | Посилання | Кількість завантажень / переходів |
---|