
>
37.013.73-056.87:316.422
Касьянов, Д.Філософські засади гуманізації освітнього простору в умовах нанотехнологічного розвитку суспільства [Текст] / Д. Касьянов //
Касьянов, Д.
Вища освіта України : Теорет. та наук.-.метод. часопис. - 2012. - N 2. - С. 43-49. - Бібліогр. наприкінці ст..
(Шифр в БД В892366/2012/2)
Ключові слова: людина -- суспільство -- культура -- освіта -- гуманізація освіти -- нанотехнології -- человек -- общество -- образование -- гуманизация образования -- нанотехнологии --
Анотація:
Аналізуються проблеми та суперечності нанотехнологічного типу суспільного прогресу, місце та роль в ньому людини, гуманізація підготовки якої до життя та праці засобами освіти постає як ключова проблема сучасності; обгрунтовуються напрями модернізації змісту вітчизняної освіти, зокрема наповнення її сучасними науковими досягненнями та поєднанням із практикою.
Анализируются проблемы и противоречия нанотехнологического типа общественного прогресса, место и роль в нем человека, гуманизация подготовки которого к жизни и труду средствами образования выступает как ключевая проблема современности; обосновываются направления модернизации содержания отечественного образования, в частности, наполнение ее современными научными достижениями и сочетанием с практикой.
(Шифр в БД В892366/2012/2)
УДК | |
37.013.73-056.87:316.422 | |
37.013.73-056.87 | |
316.422 |
Ключові слова: людина -- суспільство -- культура -- освіта -- гуманізація освіти -- нанотехнології -- человек -- общество -- образование -- гуманизация образования -- нанотехнологии --
Анотація:
Аналізуються проблеми та суперечності нанотехнологічного типу суспільного прогресу, місце та роль в ньому людини, гуманізація підготовки якої до життя та праці засобами освіти постає як ключова проблема сучасності; обгрунтовуються напрями модернізації змісту вітчизняної освіти, зокрема наповнення її сучасними науковими досягненнями та поєднанням із практикою.
Анализируются проблемы и противоречия нанотехнологического типа общественного прогресса, место и роль в нем человека, гуманизация подготовки которого к жизни и труду средствами образования выступает как ключевая проблема современности; обосновываются направления модернизации содержания отечественного образования, в частности, наполнение ее современными научными достижениями и сочетанием с практикой.
Кількість примірників на окремих абонементах
# | Відділ | Всього примірників | Вільних примірників |
---|
Інвентарні номери примірників на окремих абонементах
# | Відділ | інвентарні номери |
---|
# | Факультет | Спеціальність | Дисципліна | Семестр |
---|
# | Посилання | Кількість завантажень / переходів |
---|