
>
Дослідження рекламного креативу: зручний та ефективний інструмент для маркетолога //
Маркетинг в Україні. - 2011. - N 1. - С. 33-35. - ISSN 1606-3732.
(Шифр в БД М600283/2011/1)
Рубрики:
маркетинг
Ключові слова: рекламний креатив -- сприйняття реклами -- рекламні ролики -- рекламный креатив -- восприятие рекламы -- рекламные ролики --
Анотація:
Омнібус - регулярне дослідження сприйняття рекламних роликів Kwendi Impact & Recall Rating - дозволяє маркетологам побачити реакцію споживачів на ті чи інші креативні прийоми, оцінити сприйняття своєї реклами.
Омнибус - регулярное исследование восприятия рекламных роликов Kwendi Impact & Recall Rating - позволяет маркетологам увидеть ревкцию потребителя на те или другие креативные приемы, оценить восприятие своей рекламы.
(Шифр в БД М600283/2011/1)
Рубрики:
маркетинг
Ключові слова: рекламний креатив -- сприйняття реклами -- рекламні ролики -- рекламный креатив -- восприятие рекламы -- рекламные ролики --
Анотація:
Омнібус - регулярне дослідження сприйняття рекламних роликів Kwendi Impact & Recall Rating - дозволяє маркетологам побачити реакцію споживачів на ті чи інші креативні прийоми, оцінити сприйняття своєї реклами.
Омнибус - регулярное исследование восприятия рекламных роликов Kwendi Impact & Recall Rating - позволяет маркетологам увидеть ревкцию потребителя на те или другие креативные приемы, оценить восприятие своей рекламы.
Кількість примірників на окремих абонементах
# | Відділ | Всього примірників | Вільних примірників |
---|
Інвентарні номери примірників на окремих абонементах
# | Відділ | інвентарні номери |
---|
# | Факультет | Спеціальність | Дисципліна | Семестр |
---|
# | Посилання | Кількість завантажень / переходів |
---|