
>
378.4+316.42
Яцунь, О.Университетська освіта: шлях від ревізії до світоглядного переосмислення та визначення нових векторів розвитку [Текст] / О. Яцунь //
Яцунь, О.
Вища школа : науково-практичне видання. - 2017. - N4. - С. 34-47. - Бібліогр.: с. 46-47. - ISSN 1682-2366.
(Шифр в БД В537811/2017/4)
Ключові слова: масові відкриті онлайн-курси -- массовые открытые онлайн-курсы -- мегауніверситет -- мегауниверситет -- монетизація освіти -- монетизация образования -- освітній стартап -- образовательный стартап --
Анотація:
Наводяться позитивні та негативні аспекти розвитку онлайн-освіти, аналізується їх вплив на економіку розвинутих держав світу та країн, що розвиваються. Запропоновано стратегії розвитку університетської освіти, які дадуть змогу навчальним закладам вдало позиціонувати себе на ринку та зберегти і примножити надбання своїх національних шкіл.
Приводятся положительные и отрицательные аспекты развития онлайн-образования, анализируется их влияние на экономику развитых стран мира и развивающихся стран. Предложены стратегии развития университетского образования, которые позволят учебным заведениям удачно позиционировать себя на рынке и сохранить и приумножить достояние своих национальных школ.
(Шифр в БД В537811/2017/4)
УДК | |
378.4+316.42 | |
378.4 | |
316.42 |
Ключові слова: масові відкриті онлайн-курси -- массовые открытые онлайн-курсы -- мегауніверситет -- мегауниверситет -- монетизація освіти -- монетизация образования -- освітній стартап -- образовательный стартап --
Анотація:
Наводяться позитивні та негативні аспекти розвитку онлайн-освіти, аналізується їх вплив на економіку розвинутих держав світу та країн, що розвиваються. Запропоновано стратегії розвитку університетської освіти, які дадуть змогу навчальним закладам вдало позиціонувати себе на ринку та зберегти і примножити надбання своїх національних шкіл.
Приводятся положительные и отрицательные аспекты развития онлайн-образования, анализируется их влияние на экономику развитых стран мира и развивающихся стран. Предложены стратегии развития университетского образования, которые позволят учебным заведениям удачно позиционировать себя на рынке и сохранить и приумножить достояние своих национальных школ.
Кількість примірників на окремих абонементах
# | Відділ | Всього примірників | Вільних примірників |
---|
Інвентарні номери примірників на окремих абонементах
# | Відділ | інвентарні номери |
---|
# | Факультет | Спеціальність | Дисципліна | Семестр |
---|
# | Посилання | Кількість завантажень / переходів |
---|