
>
378.14(477)
Руденко, В. М.Цивілізаційно-культурологічний підхід до запровадження Болонського процесу / В. М. Руденко //
Руденко, В. М.
Вища освіта України : Теорет. та наук.-.метод. часопис. - 2010. - N 4. - С. 31-38. - Бібліогр.: с. 37-38.
(Шифр в БД В892366/2010/4)
Ключові слова: гуманітарна політика -- гуманитарная политика -- системний рівень реформ -- системный уровень реформ -- цивілізація -- цивилизация -- культура -- співвідношення -- соотношение -- освіта -- образование -- культурно-ціннісна орієнтація -- культурно-ценностная ориентация -- "людина культури" -- "человек культуры" --
Анотація:
Розглядається цивілізаційно-культурологічний підхід до реформування вищої освіти в контексті Болонського процесу. Пропоновані підстави допоможуть уточнити вектори концептуалізації освіти з використанням категорій "цивілізація", що відбиває соціально-технологічні форми життя й діяльності особистості, й "культури", що персоніфікує сферу її вищих духовних якостей.
Рассматривается цивилизационно-культурологический подход к реформированию высшего образования в контексте Болонского процесса. Предлагаемые основания помогут уточнить векторы концептуализации образования с использованием категорий "цивилизация", что отражает социально-технологические формы жизни и деятельности личности, общества и "культуры", олицетворяющий сферу ее высших духовных качеств.
(Шифр в БД В892366/2010/4)
УДК | |
378.14(477) |
Ключові слова: гуманітарна політика -- гуманитарная политика -- системний рівень реформ -- системный уровень реформ -- цивілізація -- цивилизация -- культура -- співвідношення -- соотношение -- освіта -- образование -- культурно-ціннісна орієнтація -- культурно-ценностная ориентация -- "людина культури" -- "человек культуры" --
Анотація:
Розглядається цивілізаційно-культурологічний підхід до реформування вищої освіти в контексті Болонського процесу. Пропоновані підстави допоможуть уточнити вектори концептуалізації освіти з використанням категорій "цивілізація", що відбиває соціально-технологічні форми життя й діяльності особистості, й "культури", що персоніфікує сферу її вищих духовних якостей.
Рассматривается цивилизационно-культурологический подход к реформированию высшего образования в контексте Болонского процесса. Предлагаемые основания помогут уточнить векторы концептуализации образования с использованием категорий "цивилизация", что отражает социально-технологические формы жизни и деятельности личности, общества и "культуры", олицетворяющий сферу ее высших духовных качеств.
Кількість примірників на окремих абонементах
# | Відділ | Всього примірників | Вільних примірників |
---|
Інвентарні номери примірників на окремих абонементах
# | Відділ | інвентарні номери |
---|
# | Факультет | Спеціальність | Дисципліна | Семестр |
---|
# | Посилання | Кількість завантажень / переходів |
---|