
>
004
Микитюк, А. Н.Проектирование системы педагогической диагностики для непрерывного образования в свете задач программы ЮНЕСКО "Информация для всех" / А. Н. Микитюк, Л. И. Белоусова, А. Г. Колгатин //
Микитюк, А. Н.
УСиМ: Управляющие системы и машины : междунар. науч. журн. - 2012. - N 2. - С. 11-19. - Библиогр. в конце ст. - ISSN 0130-5395.
(Шифр в БД У481695/2012/2)
Ключові слова: информационные ресурсы -- інформаційні ресурси -- дистанционное обучение -- дистанційне навчання -- оптимизация учебного процесса -- оптимізація навчального процесу --
Анотація:
Система педагогической диагностики рассмотрена как неотъемлемый компонент непрерывного образования в информационно-коммуникационной педагогической среде. Описаны состав и структура системы педагогической диагностики, специфические требования к ней. Проанализированы методы измерения параметров базовых моделей системы педагогической диагностики.
Система педагогічної діагностики розглянута як невід'ємний компонент безперервної освіти в інформаційно-комунікаційному педагогічному середовищі. Описано склад і структура системи педагогічної діагностики, специфічні вимоги до неї. Проаналізовано методи вимірювання параметрів базових моделей системи педагогічної діагностики.
Додаткові точки доступу:
Белоусова, Л. И.
Колгатин, А. Г.
(Шифр в БД У481695/2012/2)
УДК | |
004 |
Ключові слова: информационные ресурсы -- інформаційні ресурси -- дистанционное обучение -- дистанційне навчання -- оптимизация учебного процесса -- оптимізація навчального процесу --
Анотація:
Система педагогической диагностики рассмотрена как неотъемлемый компонент непрерывного образования в информационно-коммуникационной педагогической среде. Описаны состав и структура системы педагогической диагностики, специфические требования к ней. Проанализированы методы измерения параметров базовых моделей системы педагогической диагностики.
Система педагогічної діагностики розглянута як невід'ємний компонент безперервної освіти в інформаційно-комунікаційному педагогічному середовищі. Описано склад і структура системи педагогічної діагностики, специфічні вимоги до неї. Проаналізовано методи вимірювання параметрів базових моделей системи педагогічної діагностики.
Додаткові точки доступу:
Белоусова, Л. И.
Колгатин, А. Г.
Кількість примірників на окремих абонементах
# | Відділ | Всього примірників | Вільних примірників |
---|
Інвентарні номери примірників на окремих абонементах
# | Відділ | інвентарні номери |
---|
# | Факультет | Спеціальність | Дисципліна | Семестр |
---|
# | Посилання | Кількість завантажень / переходів |
---|