658.8:338.439.5:664.1
Напрями обґрунтування маркетингових стратегій для підприємств цукрової промисловості / О. М. Варченко, К. В. Слупян //
Вісн. аграр. науки : наук.-теорет. журн. - . - N 3. - С. 61-64. - Бібліогр. наприкінці ст..
(Шифр в БД В014345/2010/3)
УДК
658.8:338.439.5:664.1
338.439.5
664.1

Ключові слова: цукровий завод -- диверсифікація --
Анотація:
Обґрунтовано доцільність застосування маркетингових стратегій для розвитку підприємств цукрової галузі. Узагальнено основні напрями диверсифікації переробних підприємств та їхній вплив на ефективність бурякоцукрового виробництва.
Обоснована целесообразность применения маркетинговых стратегий для развития предприятий сахарной отраспи. Обобщены основные направления диверсификации перерабатывающих предприятий и их влияние на эффективность свеклосахарного производства.
The expediency of application of marketing strategy for development of the enterprises of sugar branch is proved. The basic directions of diversification of the pro­cessing enterprises and their influence on efficiency of beet sugar manufacture are generalized.
Додаткові точки доступу: