
>
339.138
Савельєв, В. В.Стратегічний аналіз бізнес-середовища при формуванні глобальної маркетингової стратегії [Текст] / В. В. Савельєв //
Савельєв, В. В.
АгроСвіт : інформ.- аналіт. журн. - 2010. - N 11. - С. 52-56. - Бібліогр. наприкінці ст..
(Шифр в БД А220149/2010/11)
Ключові слова: стратегічний аналіз -- глобальна маркетингова стратегія -- глобальне ринкове середовище -- стратегический анализ -- глобальная маркетинговая стратегия -- глобальная рыночная среда --
Анотація:
Розглянута сутність стратегічного аналізу бізнес-середовища та визначені напрямки аналізу при формуванні глобальної маркетингової стратегії. Запропонована класифікація досліджень глобального ринкового середовища та послідовність завдань в контексті рішень, що приймаються на кожному з етапів формування глобальної маркетингової стратегії.
Рассмотрена сущность стратегического анализа бизнес-среды и определены направления анализа при формировании глобальной маркетинговой стратегии. Предложена классификация исследований глобальной рыночной среды и последовательность задач в контексте решений, принимаемых на каждом этапе формирования глобальной маркетинговой стратегии.
(Шифр в БД А220149/2010/11)
УДК | |
339.138 |
Ключові слова: стратегічний аналіз -- глобальна маркетингова стратегія -- глобальне ринкове середовище -- стратегический анализ -- глобальная маркетинговая стратегия -- глобальная рыночная среда --
Анотація:
Розглянута сутність стратегічного аналізу бізнес-середовища та визначені напрямки аналізу при формуванні глобальної маркетингової стратегії. Запропонована класифікація досліджень глобального ринкового середовища та послідовність завдань в контексті рішень, що приймаються на кожному з етапів формування глобальної маркетингової стратегії.
Рассмотрена сущность стратегического анализа бизнес-среды и определены направления анализа при формировании глобальной маркетинговой стратегии. Предложена классификация исследований глобальной рыночной среды и последовательность задач в контексте решений, принимаемых на каждом этапе формирования глобальной маркетинговой стратегии.
Кількість примірників на окремих абонементах
# | Відділ | Всього примірників | Вільних примірників |
---|
Інвентарні номери примірників на окремих абонементах
# | Відділ | інвентарні номери |
---|
# | Факультет | Спеціальність | Дисципліна | Семестр |
---|
# | Посилання | Кількість завантажень / переходів |
---|