339.138
Стратегічний аналіз бізнес-середовища при формуванні глобальної маркетингової стратегії [Текст] / В. В. Савельєв //
АгроСвіт : інформ.- аналіт. журн. - . - N 11. - С. 52-56. - Бібліогр. наприкінці ст..
(Шифр в БД А220149/2010/11)
УДК
339.138

Ключові слова: стратегічний аналіз -- глобальна маркетингова стратегія -- глобальне ринкове середовище -- стратегический анализ -- глобальная маркетинговая стратегия -- глобальная рыночная среда --
Анотація:
Розглянута сутність стратегічного аналізу бізнес-середовища та визначені напрямки аналізу при формуванні глобальної маркетингової стратегії. Запропонована класифікація досліджень глобального ринкового середовища та послідовність завдань в контексті рішень, що приймаються на кожному з етапів формування глобальної маркетингової стратегії.
Рассмотрена сущность стратегического анализа бизнес-среды и определены направления анализа при формировании глобальной маркетинговой стратегии. Предложена классификация исследований глобальной рыночной среды и последовательность задач в контексте решений, принимаемых на каждом этапе формирования глобальной маркетинговой стратегии.