
>
37.026:004:316.3
Швець, В.Психолого-педагогічні аспекти управління навчальною діяльністю студентів з використанням дистанційних технологій навчання / В. Швець //
Швець, В.
Вища освіта України : Теорет. та наук.-.метод. часопис. - 2015. - N 2. - С. 37-43. - Бібліогр.: с. 43.
(Шифр в БД В892366/2015/2)
Ключові слова: дистанційне навчання -- дистанционное обучение -- фрейм -- нелінійність мислення -- нелинейность мышления -- мультимедійні технології -- мультимедийные технологии --
Анотація:
У статті висвітлюються психолого-педагогічні аспекти управління навчальною діяльністю студентів з використанням дистанційних технологій навчання. Показаний механізм взаємодії першої і другої сигнальних систем людини. Запропоновано нові способи управління активізацією навчальною діяльністю суб'єктів навчання, зумовлені наявністю спецефічних особливостей програмного забезпечення, що використовується для дистанційних технологій навчання.
В статье освещаются психолого-педагогические аспекты управления учебной деятельностью студентов с использованием дистанционных технологий обучения. Показан механизм взаимодействия первой и второй сигнальных систем человека. Предложены новые способы управления активизацией учебной деятельностью субъектов обучения, обусловленные наличием спецефическими особенностей программного обеспечения, используемого для дистанционных технологий обучения.
(Шифр в БД В892366/2015/2)
УДК | |
37.026:004:316.3 | |
37.026 | |
004 | |
316.3 |
Ключові слова: дистанційне навчання -- дистанционное обучение -- фрейм -- нелінійність мислення -- нелинейность мышления -- мультимедійні технології -- мультимедийные технологии --
Анотація:
У статті висвітлюються психолого-педагогічні аспекти управління навчальною діяльністю студентів з використанням дистанційних технологій навчання. Показаний механізм взаємодії першої і другої сигнальних систем людини. Запропоновано нові способи управління активізацією навчальною діяльністю суб'єктів навчання, зумовлені наявністю спецефічних особливостей програмного забезпечення, що використовується для дистанційних технологій навчання.
В статье освещаются психолого-педагогические аспекты управления учебной деятельностью студентов с использованием дистанционных технологий обучения. Показан механизм взаимодействия первой и второй сигнальных систем человека. Предложены новые способы управления активизацией учебной деятельностью субъектов обучения, обусловленные наличием спецефическими особенностей программного обеспечения, используемого для дистанционных технологий обучения.
Кількість примірників на окремих абонементах
# | Відділ | Всього примірників | Вільних примірників |
---|
Інвентарні номери примірників на окремих абонементах
# | Відділ | інвентарні номери |
---|
# | Факультет | Спеціальність | Дисципліна | Семестр |
---|
# | Посилання | Кількість завантажень / переходів |
---|