
>
621-83
Толочко, О. І.Поліпшення динаміки систем електроприводу на базі синхронного двигуна з постійними магнітами при використанні оптимальних стратегій керування / О. І. Толочко, А. А. Бугровий //
Толочко, О. І.
Техн. електродинаміка : наук.-приклад. журн. - 2016. - № 5. - С. 35-37. - Бібліогр. наприкінці ст. - ISSN 1607-7970.
(Шифр в БД Т969303/2016/5)
Ключові слова: электропривод -- електропривод -- синхронный двигатель -- синхронний двигун -- постоянные магниты -- постійні магніти -- оптимальное управление -- оптимальне управління -- максимальный момент на ампер -- максимальний момент на ампер -- энергоэффективность -- енергоефективність -- динамика -- динаміка --
Анотація:
Для синхронных двигателей со встроенными в ротор постоянными магнитами выполнено сравнение динамических свойствтиповых систем векторного управления (с поддержанием потокообразующей составляющей тока статора на нулевом уровне) и систем с использованием стратегий оптимального управления. Теоретически обосновано методику улучшения динамических свойств систем с оптимальными энергетическими показателями путем коррекции алгоритма работы регулятора скорости.
Для синхронних двигунів iз вбудованими в ротор постійними магнітами виконано порівняння динамічних свойствтіпових систем векторного керування (з підтримкою потокоутворюючої складової струму статора на нульовому рівні) і систем з використанням стратегій оптимального управління. Теоретично обгрунтовано методику поліпшення динамічних властивостей систем з оптимальними енергетичними показниками шляхом корекції алгоритму роботи регулятора швидкості.
Додаткові точки доступу:
Бугровий, А. А.
(Шифр в БД Т969303/2016/5)
УДК | |
621-83 |
Ключові слова: электропривод -- електропривод -- синхронный двигатель -- синхронний двигун -- постоянные магниты -- постійні магніти -- оптимальное управление -- оптимальне управління -- максимальный момент на ампер -- максимальний момент на ампер -- энергоэффективность -- енергоефективність -- динамика -- динаміка --
Анотація:
Для синхронных двигателей со встроенными в ротор постоянными магнитами выполнено сравнение динамических свойствтиповых систем векторного управления (с поддержанием потокообразующей составляющей тока статора на нулевом уровне) и систем с использованием стратегий оптимального управления. Теоретически обосновано методику улучшения динамических свойств систем с оптимальными энергетическими показателями путем коррекции алгоритма работы регулятора скорости.
Для синхронних двигунів iз вбудованими в ротор постійними магнітами виконано порівняння динамічних свойствтіпових систем векторного керування (з підтримкою потокоутворюючої складової струму статора на нульовому рівні) і систем з використанням стратегій оптимального управління. Теоретично обгрунтовано методику поліпшення динамічних властивостей систем з оптимальними енергетичними показниками шляхом корекції алгоритму роботи регулятора швидкості.
Додаткові точки доступу:
Бугровий, А. А.
Кількість примірників на окремих абонементах
# | Відділ | Всього примірників | Вільних примірників |
---|
Інвентарні номери примірників на окремих абонементах
# | Відділ | інвентарні номери |
---|
# | Факультет | Спеціальність | Дисципліна | Семестр |
---|
# | Посилання | Кількість завантажень / переходів |
---|