378.937
Теоретичні засади формування компетентності саморозвитку майбутнього фахівця [Текст] / Н. С. Мушинська //
Пробл. освіти : наук. зб. - . - № 65. - С. 88-93. - Бібліогр. наприкінці ст..
(Шифр в БД П390743/2010/65)
УДК
378.937

Ключові слова: саморозвиток -- саморазвитие -- компетентність -- компетентность -- самоактуалізація -- самоактуализация -- акмеологічний підхід -- акмеологический подход -- особистісно орієнтований підхід -- личностно-ориентировачный подход --
Анотація:
У статті висвітлено теоретичні засади вивчення проблеми компетентності саморозвитку особистості. Виявлено такі підходи до формування компетентності саморозвитку: особистісно орієнтований, людиноцентризм у професійній підготовці педагога, теорія самоактуалізації як методологічний орієнтир професійного соморозвитку, акмеологічний підхід, теорія діяльності як методологічне підгрунтя дослідження проблеми саморозвитку особистості, активізація інтелектуальної діяльності як провідний принцип саморозвитку.
В статье освещены теоретические основы изучения проблемы компетентности саморазвития личности. Выявлены следующие подходы к формированию компетентности саморазвития: личностно ориентированный, человекоцентризм в профессиональной подготовке педагога, теория самоактуализации как методологический ориентир профессионального соморозвитку, акмеологический подход, теория деятельности как методологическое основание исследования проблемы саморазвития личности, активизация интеллектуальной деятельности как ведущий принцип саморазвития.