
>
378.937
Мушинська, Н. С.Теоретичні засади формування компетентності саморозвитку майбутнього фахівця [Текст] / Н. С. Мушинська //
Мушинська, Н. С.
Пробл. освіти : наук. зб. - 2010. - № 65. - С. 88-93. - Бібліогр. наприкінці ст..
(Шифр в БД П390743/2010/65)
Ключові слова: саморозвиток -- саморазвитие -- компетентність -- компетентность -- самоактуалізація -- самоактуализация -- акмеологічний підхід -- акмеологический подход -- особистісно орієнтований підхід -- личностно-ориентировачный подход --
Анотація:
У статті висвітлено теоретичні засади вивчення проблеми компетентності саморозвитку особистості. Виявлено такі підходи до формування компетентності саморозвитку: особистісно орієнтований, людиноцентризм у професійній підготовці педагога, теорія самоактуалізації як методологічний орієнтир професійного соморозвитку, акмеологічний підхід, теорія діяльності як методологічне підгрунтя дослідження проблеми саморозвитку особистості, активізація інтелектуальної діяльності як провідний принцип саморозвитку.
В статье освещены теоретические основы изучения проблемы компетентности саморазвития личности. Выявлены следующие подходы к формированию компетентности саморазвития: личностно ориентированный, человекоцентризм в профессиональной подготовке педагога, теория самоактуализации как методологический ориентир профессионального соморозвитку, акмеологический подход, теория деятельности как методологическое основание исследования проблемы саморазвития личности, активизация интеллектуальной деятельности как ведущий принцип саморазвития.
(Шифр в БД П390743/2010/65)
УДК | |
378.937 |
Ключові слова: саморозвиток -- саморазвитие -- компетентність -- компетентность -- самоактуалізація -- самоактуализация -- акмеологічний підхід -- акмеологический подход -- особистісно орієнтований підхід -- личностно-ориентировачный подход --
Анотація:
У статті висвітлено теоретичні засади вивчення проблеми компетентності саморозвитку особистості. Виявлено такі підходи до формування компетентності саморозвитку: особистісно орієнтований, людиноцентризм у професійній підготовці педагога, теорія самоактуалізації як методологічний орієнтир професійного соморозвитку, акмеологічний підхід, теорія діяльності як методологічне підгрунтя дослідження проблеми саморозвитку особистості, активізація інтелектуальної діяльності як провідний принцип саморозвитку.
В статье освещены теоретические основы изучения проблемы компетентности саморазвития личности. Выявлены следующие подходы к формированию компетентности саморазвития: личностно ориентированный, человекоцентризм в профессиональной подготовке педагога, теория самоактуализации как методологический ориентир профессионального соморозвитку, акмеологический подход, теория деятельности как методологическое основание исследования проблемы саморазвития личности, активизация интеллектуальной деятельности как ведущий принцип саморазвития.
Кількість примірників на окремих абонементах
# | Відділ | Всього примірників | Вільних примірників |
---|
Інвентарні номери примірників на окремих абонементах
# | Відділ | інвентарні номери |
---|
# | Факультет | Спеціальність | Дисципліна | Семестр |
---|
# | Посилання | Кількість завантажень / переходів |
---|