
>
Зозульов, О.Особливості нейромаркетингу та актуальність використання айтрекінгу при тестуванні веб сторінок [Текст] / О. Зозульов, О. Москаленко //
Зозульов, О.
Маркетинг в Україні. - 2018. - N1. - С. 29-36.. - Бібліогр. наприкінці ст. - ISSN 1606-3732.
(Шифр в БД М600283/2018/1)
Ключові слова: маркетингове дослідження -- маркетинговое исследование -- нейромаркетинг -- инструменты нейромаркетинга -- інструменти нейромаркетингу -- етапи проведення нейромаркетингового дослідження -- этапы проведения нейромаркетингового исследования -- айтрекінг -- айтрекинг -- айтрекер --
Додаткові точки доступу:
Москаленко, О.
(Шифр в БД М600283/2018/1)
Ключові слова: маркетингове дослідження -- маркетинговое исследование -- нейромаркетинг -- инструменты нейромаркетинга -- інструменти нейромаркетингу -- етапи проведення нейромаркетингового дослідження -- этапы проведения нейромаркетингового исследования -- айтрекінг -- айтрекинг -- айтрекер --
Додаткові точки доступу:
Москаленко, О.
Кількість примірників на окремих абонементах
# | Відділ | Всього примірників | Вільних примірників |
---|
Інвентарні номери примірників на окремих абонементах
# | Відділ | інвентарні номери |
---|
# | Факультет | Спеціальність | Дисципліна | Семестр |
---|
# | Посилання | Кількість завантажень / переходів |
---|