
>
338.432.009.12(477)
Кирилов, Ю. Є.Розвиток аграрного сектору економіки в умовах глобалізації / Ю. Є. Кирилов //
Кирилов, Ю. Є.
Економіка АПК : міжнар. наук.-вироб. журн. - 2016. - N 5. - С. 23-30. - Бібліогр. наприкінці ст..
(Шифр в БД Е737270/2016/5)
Ключові слова: аграрний сектор -- глобалізація -- конкурентоспроможність -- бренд -- модель -- розвиток -- стратегії -- експорт -- інновації -- аграрный сектор -- глобализация -- конкурентоспособность -- развитие -- стратегии -- экспорт -- инновации --
Анотація:
Обгрунтовано подальший розвиток аграрного сектору економіки України в умовах глобалізації шляхом реалізації національних іміджевих брендів та моделей конкурентоспроможності. Вказано на необхідність формування і просування бренду "Європейська житниця" або "Годувальниця світу", що в довгостроковому плані при відповідній рекламі та PR-менеджменті допоможе Україні стати провідною європейською аграрно-промисловою державою й закріпити у свідомості світової спільноти свій бренд як держави, яка постачає високоякісні сільськогосподарські продукти.
Обосновано дальнейшее развитие аграрного сектора экономики Украины в условиях глобализации путем реализации национальных имиджевых брендов и моделей конкурентоспособности. Указано на необходимость формирования и продвижения бренда "Европейская житница" или "Кормилица мира", что в долгосрочном плане при соответствующей рекламе и PR-менеджменте поможет Украине стать ведущей европейской аграрно-промышленной державой и закрепить в сознании мирового сообщества свой бренд как государства, которое поставляет высококачественные сельскохозяйственные продукты.
(Шифр в БД Е737270/2016/5)
УДК | |
338.432.009.12(477) |
Ключові слова: аграрний сектор -- глобалізація -- конкурентоспроможність -- бренд -- модель -- розвиток -- стратегії -- експорт -- інновації -- аграрный сектор -- глобализация -- конкурентоспособность -- развитие -- стратегии -- экспорт -- инновации --
Анотація:
Обгрунтовано подальший розвиток аграрного сектору економіки України в умовах глобалізації шляхом реалізації національних іміджевих брендів та моделей конкурентоспроможності. Вказано на необхідність формування і просування бренду "Європейська житниця" або "Годувальниця світу", що в довгостроковому плані при відповідній рекламі та PR-менеджменті допоможе Україні стати провідною європейською аграрно-промисловою державою й закріпити у свідомості світової спільноти свій бренд як держави, яка постачає високоякісні сільськогосподарські продукти.
Обосновано дальнейшее развитие аграрного сектора экономики Украины в условиях глобализации путем реализации национальных имиджевых брендов и моделей конкурентоспособности. Указано на необходимость формирования и продвижения бренда "Европейская житница" или "Кормилица мира", что в долгосрочном плане при соответствующей рекламе и PR-менеджменте поможет Украине стать ведущей европейской аграрно-промышленной державой и закрепить в сознании мирового сообщества свой бренд как государства, которое поставляет высококачественные сельскохозяйственные продукты.
Кількість примірників на окремих абонементах
# | Відділ | Всього примірників | Вільних примірників |
---|
Інвентарні номери примірників на окремих абонементах
# | Відділ | інвентарні номери |
---|
# | Факультет | Спеціальність | Дисципліна | Семестр |
---|
# | Посилання | Кількість завантажень / переходів |
---|