
>
141.7:378
Прудченко, І.Педагогічна епістомологія Лі Дж. Шульмана: еволюція знань учителя [Текст] / І. Прудченко //
Прудченко, І.
Вища освіта України : Теорет. та наук.-.метод. часопис. - 2012. - N 1. - С. 67-74. - Бібліогр.: с. 73.
(Шифр в БД В892366/2012/1)
Ключові слова: зміст знання для викладання -- зміст знання предмета -- педагогічний зміст знання -- навчальне знання -- пропозиційні знання -- знання (конкретних) ситуацій -- стратегічні знання -- содержание знания для преподавания -- содержание знания предмета -- педагогическое содержание знания -- учебное знание -- пропозициональные знания -- знания (конкретных) ситуаций --
Анотація:
Акцентировано внимание на рассмотрении вопроса содержания знания для преподавания, в связи с чем выделены и рассмотрены его категории (содержание знания предмета, педагогическое содержание знания, учебное знание) и формы (пропозициональные знания, знания (конкретных) ситуаций, стратегические знания).
Акцентовано увагу на розгляді питання змісту знання для викладання, у зв’язку з чим виокремлено й розглянуто його категорії (зміст знання предмета, педагогічний зміст знання, навчальне знання) й форми (пропозиційні знання, знання (конкретних) ситуацій, стратегічні знання).
(Шифр в БД В892366/2012/1)
УДК | |
141.7:378 | |
141.7 | |
378 |
Ключові слова: зміст знання для викладання -- зміст знання предмета -- педагогічний зміст знання -- навчальне знання -- пропозиційні знання -- знання (конкретних) ситуацій -- стратегічні знання -- содержание знания для преподавания -- содержание знания предмета -- педагогическое содержание знания -- учебное знание -- пропозициональные знания -- знания (конкретных) ситуаций --
Анотація:
Акцентировано внимание на рассмотрении вопроса содержания знания для преподавания, в связи с чем выделены и рассмотрены его категории (содержание знания предмета, педагогическое содержание знания, учебное знание) и формы (пропозициональные знания, знания (конкретных) ситуаций, стратегические знания).
Акцентовано увагу на розгляді питання змісту знання для викладання, у зв’язку з чим виокремлено й розглянуто його категорії (зміст знання предмета, педагогічний зміст знання, навчальне знання) й форми (пропозиційні знання, знання (конкретних) ситуацій, стратегічні знання).
Кількість примірників на окремих абонементах
# | Відділ | Всього примірників | Вільних примірників |
---|
Інвентарні номери примірників на окремих абонементах
# | Відділ | інвентарні номери |
---|
# | Факультет | Спеціальність | Дисципліна | Семестр |
---|
# | Посилання | Кількість завантажень / переходів |
---|