
>
331.105
Язвінська, Н.Аутсорсинг на ринку маркетингових послуг: "за" і "проти" залучення зовнішніх підрядників / Н. Язвінська, А. Овчиннікова //
Язвінська, Н.
Маркетинг в Україні. - 2011. - N 1. - С. 46-49. - Бібліогр. наприкінці ст. - ISSN 1606-3732.
(Шифр в БД М600283/2011/1)
Рубрики:
маркетинг
Ключові слова: аутсорсинг -- маркетинговий аутсорсинг -- критерії залучення -- вартість маркетингових функцій -- маркетинговый аутсорсинг -- критерии обращения -- стоимость маркетинговых функций --
Анотація:
Розглянуто особливості, з якими стикаються вітчизняні підприємства, звертаючись до аутсорсингу в сфері маркетингу. Розкрито основні переваги і ризики. Виділено критерії. які спрощують прийняття рішення стосовно доцільності аутсорсингу маркетингових послуг, і запропоновано ситуативну матрицю доцільності передавання завдань зовнішньому виконавцю.
Рассмотрены особенности, с которыми сталкиваются отечественные предприятия, обращаясь к аутсорсингу в сфере маркетинга. Раскрыты преимущества и риски. Выделены критерии, упрощающие принятие решений о целесообразности аутсорсинга маркетинговых услуг, и предложена ситуативная матрица целесообразности передачи задач внешнему исполнителю.
Додаткові точки доступу:
Овчиннікова, А.
(Шифр в БД М600283/2011/1)
УДК | |
331.105 |
Рубрики:
маркетинг
Ключові слова: аутсорсинг -- маркетинговий аутсорсинг -- критерії залучення -- вартість маркетингових функцій -- маркетинговый аутсорсинг -- критерии обращения -- стоимость маркетинговых функций --
Анотація:
Розглянуто особливості, з якими стикаються вітчизняні підприємства, звертаючись до аутсорсингу в сфері маркетингу. Розкрито основні переваги і ризики. Виділено критерії. які спрощують прийняття рішення стосовно доцільності аутсорсингу маркетингових послуг, і запропоновано ситуативну матрицю доцільності передавання завдань зовнішньому виконавцю.
Рассмотрены особенности, с которыми сталкиваются отечественные предприятия, обращаясь к аутсорсингу в сфере маркетинга. Раскрыты преимущества и риски. Выделены критерии, упрощающие принятие решений о целесообразности аутсорсинга маркетинговых услуг, и предложена ситуативная матрица целесообразности передачи задач внешнему исполнителю.
Додаткові точки доступу:
Овчиннікова, А.
Кількість примірників на окремих абонементах
# | Відділ | Всього примірників | Вільних примірників |
---|
Інвентарні номери примірників на окремих абонементах
# | Відділ | інвентарні номери |
---|
# | Факультет | Спеціальність | Дисципліна | Семестр |
---|
# | Посилання | Кількість завантажень / переходів |
---|