
>
37.015.31:378.091.12-051
Гончаров, В.Опанування освітніх технологій - невід’ємний складник підготовки нового вчителя / В. Гончаров //
Гончаров, В.
Вища освіта України : Теорет. та наук.-.метод. часопис. - 2012. - N 3. - С. 59-65. - Бібліогр.: с. 64-65.
(Шифр в БД В892366/2012/3)
Ключові слова: людина -- человек -- освіта -- образование -- освітня політика -- образовательная политика -- освітні технології -- образовательные технологии -- технології навчання -- технологии обучения -- педагогічні технології -- педагогические технологии --
Анотація:
На основі аналізу специфіки основних концептуально-теоретичних визначень поняття "технології освіти" розблено висновок про те, що в процесі підготовки нового вчителя як ключового суб’єкта навчально-виховної творчості освітньо-педагогічні технології відіграють важливу роль в інтеграції та систематизації освітнього середовища; підкреслено, що освоєний студентами технологічний складник освітнього простору сприяє цілісному визначенню цілей педагогічного процесу, виробленню відповідних методик та засобів, а також ефективному досягненню цих цілей, діагностиці їх та відтворюваності.
На основе анализа специфики основных концептуально-теоретических определений понятия "технологии образования" сделан вывод о том, что в процессе подготовки нового учителя как ключевого субъекта учебно-воспитательного творчества образовательно-педагогические технологии играют важную роль в интеграции и систематизации образовательной среды; подчеркнуто, что освоенная студентами технологическая составляющая образовательного пространства способствует целостному определению целей педагогического процесса, выработке соответствующих методик и средств, а также эффективному достижению этих целей, их диагностике и воспроизводимости.
(Шифр в БД В892366/2012/3)
УДК | |
37.015.31:378.091.12-051 | |
37.015.31 | |
378.091.12-051 |
Ключові слова: людина -- человек -- освіта -- образование -- освітня політика -- образовательная политика -- освітні технології -- образовательные технологии -- технології навчання -- технологии обучения -- педагогічні технології -- педагогические технологии --
Анотація:
На основі аналізу специфіки основних концептуально-теоретичних визначень поняття "технології освіти" розблено висновок про те, що в процесі підготовки нового вчителя як ключового суб’єкта навчально-виховної творчості освітньо-педагогічні технології відіграють важливу роль в інтеграції та систематизації освітнього середовища; підкреслено, що освоєний студентами технологічний складник освітнього простору сприяє цілісному визначенню цілей педагогічного процесу, виробленню відповідних методик та засобів, а також ефективному досягненню цих цілей, діагностиці їх та відтворюваності.
На основе анализа специфики основных концептуально-теоретических определений понятия "технологии образования" сделан вывод о том, что в процессе подготовки нового учителя как ключевого субъекта учебно-воспитательного творчества образовательно-педагогические технологии играют важную роль в интеграции и систематизации образовательной среды; подчеркнуто, что освоенная студентами технологическая составляющая образовательного пространства способствует целостному определению целей педагогического процесса, выработке соответствующих методик и средств, а также эффективному достижению этих целей, их диагностике и воспроизводимости.
Кількість примірників на окремих абонементах
# | Відділ | Всього примірників | Вільних примірників |
---|
Інвентарні номери примірників на окремих абонементах
# | Відділ | інвентарні номери |
---|
# | Факультет | Спеціальність | Дисципліна | Семестр |
---|
# | Посилання | Кількість завантажень / переходів |
---|