
>
373.091.12:005.963.5
Бочкарьова, Н.Рольова позиція педагога у навчальному закладі / Н. Бочкарьова //
Бочкарьова, Н.
Вища школа : науково-практичне видання. - 2010. - N 12. - С. 73-77. - Бібліогр.: с. 77. - ISSN 1682-2366.
(Шифр в БД В537811/2010/12)
Ключові слова: навчальний процес -- учебный процесс -- педагог-фасилітатор -- педагог-фасилитатор -- учні -- ученики -- психологія -- психология -- педагогіка -- педагогика -- проблеми -- проблемы --
Анотація:
Розглядається проблема формування позиції педагога-фасилітатора в навчальному процесі загальноосвітньої школи. Проаналізовані головні установки, якості, методичні прийоми вчителя-фасилітатора. Науково обґрунтовано сутність фасилітації з позиції Карла Роджерса, структкрно-компонентний склад дослідженого феномена, визначено способи формування позиції педагога-фасилітатора в навчальному процесі.
Рассматривается проблема формирования позиции педагога-фасилитатора в учебном процессе общеобразовательной школы. Проанализированы основные установки, качества, методические приемы учителя-фасилитатора. Научно обосновано сущность фасилитации с позиции Карла Роджерса, структкрно-компонентный состав исследованного феномена, определены способы формирования позиции педагога-фасилитатора в учебном процессе.
(Шифр в БД В537811/2010/12)
УДК | |
373.091.12:005.963.5 | |
373.091.12 | |
005.963.5 |
Ключові слова: навчальний процес -- учебный процесс -- педагог-фасилітатор -- педагог-фасилитатор -- учні -- ученики -- психологія -- психология -- педагогіка -- педагогика -- проблеми -- проблемы --
Анотація:
Розглядається проблема формування позиції педагога-фасилітатора в навчальному процесі загальноосвітньої школи. Проаналізовані головні установки, якості, методичні прийоми вчителя-фасилітатора. Науково обґрунтовано сутність фасилітації з позиції Карла Роджерса, структкрно-компонентний склад дослідженого феномена, визначено способи формування позиції педагога-фасилітатора в навчальному процесі.
Рассматривается проблема формирования позиции педагога-фасилитатора в учебном процессе общеобразовательной школы. Проанализированы основные установки, качества, методические приемы учителя-фасилитатора. Научно обосновано сущность фасилитации с позиции Карла Роджерса, структкрно-компонентный состав исследованного феномена, определены способы формирования позиции педагога-фасилитатора в учебном процессе.
Кількість примірників на окремих абонементах
# | Відділ | Всього примірників | Вільних примірників |
---|
Інвентарні номери примірників на окремих абонементах
# | Відділ | інвентарні номери |
---|
# | Факультет | Спеціальність | Дисципліна | Семестр |
---|
# | Посилання | Кількість завантажень / переходів |
---|