347.77
Питання теорії і практики брендінгу торгової марки в Україні [Текст] / Т. В. Кузькіна //
АгроСвіт : інформ.- аналіт. журн. - . - N 4. - С. 26-29. - Бібліогр. наприкінці ст..
(Шифр в БД А220149/2010/4)
УДК
347.77

Ключові слова: товарна марка -- бренд -- брендінг -- брендинг -- лояльність споживачів -- лояльность потребителей -- схильність до торгової марки -- склонность к торговой марке --
Анотація:
Висвітлено основні проблеми вітчизняного брендінгу та шляхи їх вирішення. Надані основні поняття в трактуванні різних авторів.
Освещены основные проблемы отечественного брендинга и пути их решения. Предоставлены основные понятия в трактовке разных авторов.