
>
339.15
Яшкіна, Н. В.Аналіз секторів бізнесу підприємства (модель ВСG) [Текст] / Н. В. Яшкіна //
Яшкіна, Н. В.
АгроСвіт : інформ.- аналіт. журн. - 2010. - N 11. - С. 42-45. - Бібліогр. наприкінці ст..
(Шифр в БД А220149/2010/11)
Ключові слова: витрати на виробництво -- затраты на производство -- одиниця продукції -- единица продукции -- обсяг виробництва -- объем производства -- частка підприємства на ринку -- доля предприятия на рынке -- сектори бізнесу -- секторы бизнеса -- "зірки" -- "звезды" -- "дійні корови" -- "дойные коровы" -- "собаки" -- "собаки" -- "важкі діти" -- "трудные дети" --
Анотація:
Розглядається, як розроблена Бостонською консалтинговою групою (BCG) матриця дозволяє проаналізувати сектори бізнесу спеціалізованого підприємства або позиції господарських підрозділів диверсифікованої компанії на основі темпів зростання ринку і відносної частки, яку підприємство або його підрозділ займає на ринку.
Рассматривается, как разработанная Бостонской консалтинговой группой (BCG) матрица позволяет проанализировать секторы бизнеса специализированного предприятия или позиции хозяйственных подразделений диверсифицированной компании на основе темпов роста рынка и относительной доли, которую предприятие или его подразделение занимает на рынке.
(Шифр в БД А220149/2010/11)
УДК | |
339.15 |
Ключові слова: витрати на виробництво -- затраты на производство -- одиниця продукції -- единица продукции -- обсяг виробництва -- объем производства -- частка підприємства на ринку -- доля предприятия на рынке -- сектори бізнесу -- секторы бизнеса -- "зірки" -- "звезды" -- "дійні корови" -- "дойные коровы" -- "собаки" -- "собаки" -- "важкі діти" -- "трудные дети" --
Анотація:
Розглядається, як розроблена Бостонською консалтинговою групою (BCG) матриця дозволяє проаналізувати сектори бізнесу спеціалізованого підприємства або позиції господарських підрозділів диверсифікованої компанії на основі темпів зростання ринку і відносної частки, яку підприємство або його підрозділ займає на ринку.
Рассматривается, как разработанная Бостонской консалтинговой группой (BCG) матрица позволяет проанализировать секторы бизнеса специализированного предприятия или позиции хозяйственных подразделений диверсифицированной компании на основе темпов роста рынка и относительной доли, которую предприятие или его подразделение занимает на рынке.
Кількість примірників на окремих абонементах
# | Відділ | Всього примірників | Вільних примірників |
---|
Інвентарні номери примірників на окремих абонементах
# | Відділ | інвентарні номери |
---|
# | Факультет | Спеціальність | Дисципліна | Семестр |
---|
# | Посилання | Кількість завантажень / переходів |
---|