
>
65.290-2
Неганова, И.Внутренний маркетинг для повышения конкурентоспособности организации [Текст] / И. Неганова //
Неганова, И.
Стандарты и качество : науч.- техн. и эконом. журн. - 2007. - N 2. - С. 57-59. - Библиогр.: с. 59. - ISSN 0038-9692.
(Шифр в БД С535311/2007/2)
Анотація:
Цели внутреннего маркетинга. Пять составляющих системы внутреннего маркетинга.
(Шифр в БД С535311/2007/2)
Анотація:
Цели внутреннего маркетинга. Пять составляющих системы внутреннего маркетинга.
Кількість примірників на окремих абонементах
# | Відділ | Всього примірників | Вільних примірників |
---|
Інвентарні номери примірників на окремих абонементах
# | Відділ | інвентарні номери |
---|
# | Факультет | Спеціальність | Дисципліна | Семестр |
---|
# | Посилання | Кількість завантажень / переходів |
---|