
>
378.14
Ткач, Д.Організація інноваційної діяльності у виші як умова підвищення якості освіти / Д. Ткач //
Ткач, Д.
Вища школа : науково-практичне видання. - 2015. - N 4/5. - С. 13-19. - Бібліогр.: с. 19. - ISSN 1682-2366.
(Шифр в БД В537811/2015/4/5)
Ключові слова: навчання -- обучение -- форми -- формы -- методи -- інтерактивне навчання -- интерактивное обучение -- аналіз конкретної ситуації -- анализ конкретной ситуации -- підвищення якості освіти -- повышение качества образования --
Анотація:
Розглядається проблема необхідності пошуку ефективних моделей навчання студентів із використанням інноваційних методів діяльності у виші. Розкривається сутність принципів інтерактивних методів навчання. Сформовані принципи, на основі яких обґрунтована система застосування нових форм і методів навчання студентів; побудований інструментарій визначення навчання в інтерактивному режимі. Запропонований алгоритм проведення заняття можна використовувати у процесі викладання інших дисциплін.
Рассматривается проблема необходимости поиска эффективных моделей обучения студентов с применением инновационных методов деятельности в вузе. Раскрывается сущность принципов интерактивных методов обучения. Сформированы принципы, на основе которых обоснована система применения новых форм и методов обучения студентов; построен инструментарий определения обучения в интерактивном режиме. Предложенный алгоритм проведения занятия можно использовать в процессе преподавания других дисциплин.
(Шифр в БД В537811/2015/4/5)
УДК | |
378.14 |
Ключові слова: навчання -- обучение -- форми -- формы -- методи -- інтерактивне навчання -- интерактивное обучение -- аналіз конкретної ситуації -- анализ конкретной ситуации -- підвищення якості освіти -- повышение качества образования --
Анотація:
Розглядається проблема необхідності пошуку ефективних моделей навчання студентів із використанням інноваційних методів діяльності у виші. Розкривається сутність принципів інтерактивних методів навчання. Сформовані принципи, на основі яких обґрунтована система застосування нових форм і методів навчання студентів; побудований інструментарій визначення навчання в інтерактивному режимі. Запропонований алгоритм проведення заняття можна використовувати у процесі викладання інших дисциплін.
Рассматривается проблема необходимости поиска эффективных моделей обучения студентов с применением инновационных методов деятельности в вузе. Раскрывается сущность принципов интерактивных методов обучения. Сформированы принципы, на основе которых обоснована система применения новых форм и методов обучения студентов; построен инструментарий определения обучения в интерактивном режиме. Предложенный алгоритм проведения занятия можно использовать в процессе преподавания других дисциплин.
Кількість примірників на окремих абонементах
# | Відділ | Всього примірників | Вільних примірників |
---|
Інвентарні номери примірників на окремих абонементах
# | Відділ | інвентарні номери |
---|
# | Факультет | Спеціальність | Дисципліна | Семестр |
---|
# | Посилання | Кількість завантажень / переходів |
---|