
>
378.1
Лобунец, В.Эффективность использования европейской кредитно-трансферной системы оценивания знаний студентов инженерно-педагогического профиля [Текст] / В. Лобунец, Т. Стрелкова, Э. Ромоданова //
Лобунец, В.
Новий колегіум : наук. інформ. журн. - 2009. - № 6. - С. 41-46. - Библиогр. в конце ст. - ISSN 1562-529X.
(Шифр в БД Н950728/2009/6)
Ключові слова: організація навчального процесу -- организация учебного процесса -- оцінювання знань студентів -- оценивание знаний студентов -- кредитно-модульна система -- кредитно-модульная система -- соціологічне опитування -- социологический опрос --
Анотація:
Обговорюються питання ефективності застосування основних положень кредитно-модульної системи ЕСТS оцінювання знань студентів при підготовці фахівців інженерно-педагогічного профілю. Наведені позитивні та негативні фактори організації навчального процесу на основі ECTS. Надані результати соціологічних опитувань студентів про застосування 100-бальної системи оцінювання знань. Надані рекомендації з впровадження системи ECTS оцінювання знань студентів при підготовці фахівців інженерних та інженерно-педагогічних спеціальностей.
Обсуждаются вопросы эффективности применения основных положений кредитно-модульной системы ЕСТS оценивания знаний студентов при подготовке специалистов инженерно-педагогического профиля. Приведены положительные и отрицательные факторы организации учебного процесса на основе ECTS. Представлены результаты социологических опросов студентов о применении 100-балльной системы оценивания знаний. Даны рекомендации по внедрению системы ECTS оценки знаний студентов при подготовке специалистов инженерных и инженерно-педагогических специальностей.
Додаткові точки доступу:
Стрелкова, Т.
Ромоданова, Э.
(Шифр в БД Н950728/2009/6)
УДК | |
378.1 |
Ключові слова: організація навчального процесу -- организация учебного процесса -- оцінювання знань студентів -- оценивание знаний студентов -- кредитно-модульна система -- кредитно-модульная система -- соціологічне опитування -- социологический опрос --
Анотація:
Обговорюються питання ефективності застосування основних положень кредитно-модульної системи ЕСТS оцінювання знань студентів при підготовці фахівців інженерно-педагогічного профілю. Наведені позитивні та негативні фактори організації навчального процесу на основі ECTS. Надані результати соціологічних опитувань студентів про застосування 100-бальної системи оцінювання знань. Надані рекомендації з впровадження системи ECTS оцінювання знань студентів при підготовці фахівців інженерних та інженерно-педагогічних спеціальностей.
Обсуждаются вопросы эффективности применения основных положений кредитно-модульной системы ЕСТS оценивания знаний студентов при подготовке специалистов инженерно-педагогического профиля. Приведены положительные и отрицательные факторы организации учебного процесса на основе ECTS. Представлены результаты социологических опросов студентов о применении 100-балльной системы оценивания знаний. Даны рекомендации по внедрению системы ECTS оценки знаний студентов при подготовке специалистов инженерных и инженерно-педагогических специальностей.
Додаткові точки доступу:
Стрелкова, Т.
Ромоданова, Э.
Кількість примірників на окремих абонементах
# | Відділ | Всього примірників | Вільних примірників |
---|
Інвентарні номери примірників на окремих абонементах
# | Відділ | інвентарні номери |
---|
# | Факультет | Спеціальність | Дисципліна | Семестр |
---|
# | Посилання | Кількість завантажень / переходів |
---|