
>
381.14
Череднік, Д.Підходи до проектування комплексу навчально-методичного забезпечення дисципліни [Текст] / Д. Череднік, С. Даньшева //
Череднік, Д.
Новий колегіум : наук. інформ. журн. - 2016. - № 4. - С. 4-8. - Бібліогр. наприкінці ст. - ISSN 1562-529X.
(Шифр в БД Н950728/2016/4)
Ключові слова: проектування -- проектирование -- освітній процес -- учебный процесс -- навчально-методичне забезпечення -- учебно-методическое обеспечение -- учебно-методический комплекс -- навчально-методичний комплекс -- компетентністний підхід -- компетентностный подход --
Анотація:
Розглядається змістова сутність навчально-методичного забезпечення дисципліни та його функціональне призначення; обґрунтовується доцільність розробки комплексу НМЗ та проектування його змісту на основі системного і компетентністного підходів; наводиться перелік основних компонентів, які повинен містити комплекс навчально-методичного забезпечення.
Рассматривается содержательная сущность учебно-методического обеспечения дисциплины и его функциональное назначение; обосновывается целесообразность разработки комплекса УМО и проектирование его содержания на основе системного и компетентностного подходов; приводится перечень основных компонентов, которые должен содержать комплекс учебно-методического обеспечения.
Додаткові точки доступу:
Даньшева, С.
(Шифр в БД Н950728/2016/4)
УДК | |
381.14 |
Ключові слова: проектування -- проектирование -- освітній процес -- учебный процесс -- навчально-методичне забезпечення -- учебно-методическое обеспечение -- учебно-методический комплекс -- навчально-методичний комплекс -- компетентністний підхід -- компетентностный подход --
Анотація:
Розглядається змістова сутність навчально-методичного забезпечення дисципліни та його функціональне призначення; обґрунтовується доцільність розробки комплексу НМЗ та проектування його змісту на основі системного і компетентністного підходів; наводиться перелік основних компонентів, які повинен містити комплекс навчально-методичного забезпечення.
Рассматривается содержательная сущность учебно-методического обеспечения дисциплины и его функциональное назначение; обосновывается целесообразность разработки комплекса УМО и проектирование его содержания на основе системного и компетентностного подходов; приводится перечень основных компонентов, которые должен содержать комплекс учебно-методического обеспечения.
Додаткові точки доступу:
Даньшева, С.
Кількість примірників на окремих абонементах
# | Відділ | Всього примірників | Вільних примірників |
---|
Інвентарні номери примірників на окремих абонементах
# | Відділ | інвентарні номери |
---|
# | Факультет | Спеціальність | Дисципліна | Семестр |
---|
# | Посилання | Кількість завантажень / переходів |
---|