381.14
Підходи до проектування комплексу навчально-методичного забезпечення дисципліни [Текст] / Д. Череднік, С. Даньшева //
Новий колегіум : наук. інформ. журн. - . - № 4. - С. 4-8. - Бібліогр. наприкінці ст. - ISSN 1562-529X.
(Шифр в БД Н950728/2016/4)
УДК
381.14

Ключові слова: проектування -- проектирование -- освітній процес -- учебный процесс -- навчально-методичне забезпечення -- учебно-методическое обеспечение -- учебно-методический комплекс -- навчально-методичний комплекс -- компетентністний підхід -- компетентностный подход --
Анотація:
Розглядається змістова сутність навчально-методичного забезпечення дисципліни та його функціональне призначення; обґрунтовується доцільність розробки комплексу НМЗ та проектування його змісту на основі системного і компетентністного підходів; наводиться перелік основних компонентів, які повинен містити комплекс навчально-методичного забезпечення.
Рассматривается содержательная сущность учебно-методического обеспечения дисциплины и его функциональное назначение; обосновывается целесообразность разработки комплекса УМО и проектирование его содержания на основе системного и компетентностного подходов; приводится перечень основных компонентов, которые должен содержать комплекс учебно-методического обеспечения.
Додаткові точки доступу: