
>
378.68-056.87:159.923.3
Коротун, О. О.Структурно-функціональна характеристика комунікативної компетентності студентів-іноземців [Текст] / О. О. Коротун //
Коротун, О. О.
Нові технології навчання : наук.-метод. зб. - 2010. - № 63 ч. 2. - С. 111-117. - Бібліогр.: с. 116-117.
(Шифр в БД Н838688/2010/63 ч. 2)
Анотація:
Доведено, що реалізація системи навчання, спрямованої на формування бажаного рівня комунікативної компетентності студентів-іноземців, передбачає розгляд її структурних характеристик через розвиток мотиваційного, комунікативного та когнітивно-рефлексивного компонентів. Інформаційно-комунікативна, аналітико-конструктивна, діяльнісно-регулятивна та формуючо-розвиваюча функції розкривають функціональне навантаження комунікативної компетентності.
Доказано, что реализация системы обучения, направленной на формирование желаемого уровня коммуникативной компетентности студентов-иностранцев, предусматривает рассмотрение ее структурных характеристик из-за развития мотивационного, коммуникативного и когнитивно-рефлексивного компонентов. Информационно-коммуникативная, аналитико-конструктивная, деятельно-регулятивная и формирующе-развивающая функции раскрывают функциональную нагрузку коммуникативной компетентности.
(Шифр в БД Н838688/2010/63 ч. 2)
УДК | |
378.68-056.87:159.923.3 | |
378.68-056.87 | |
159.923.3 |
Анотація:
Доведено, що реалізація системи навчання, спрямованої на формування бажаного рівня комунікативної компетентності студентів-іноземців, передбачає розгляд її структурних характеристик через розвиток мотиваційного, комунікативного та когнітивно-рефлексивного компонентів. Інформаційно-комунікативна, аналітико-конструктивна, діяльнісно-регулятивна та формуючо-розвиваюча функції розкривають функціональне навантаження комунікативної компетентності.
Доказано, что реализация системы обучения, направленной на формирование желаемого уровня коммуникативной компетентности студентов-иностранцев, предусматривает рассмотрение ее структурных характеристик из-за развития мотивационного, коммуникативного и когнитивно-рефлексивного компонентов. Информационно-коммуникативная, аналитико-конструктивная, деятельно-регулятивная и формирующе-развивающая функции раскрывают функциональную нагрузку коммуникативной компетентности.
Кількість примірників на окремих абонементах
# | Відділ | Всього примірників | Вільних примірників |
---|
Інвентарні номери примірників на окремих абонементах
# | Відділ | інвентарні номери |
---|
# | Факультет | Спеціальність | Дисципліна | Семестр |
---|
# | Посилання | Кількість завантажень / переходів |
---|