Механізм управління процесом прийняття маркетингових рішень / П. Григорук //
Економіст : наук. та громад.-політ. журн. - . - N6. - С. 57-60. - Бібліогр. наприкінці ст. - ISSN 1810-3944.
(Шифр в БД Е787449/2011/6)
Рубрики:
Україна -- Хмельницька область
Украина -- Хмельницкая область

Ключові слова: маркетинг -- прийняття рішень -- управлінське рішення -- маркетингове рішення -- принятие решений -- управленческое решение -- маркетинговое решение --
Анотація:
Досліджено структуру прцесу прийняття маркетингового рішення, встановлено зміст та порядок взаємодії його основних елементів. Визначено та обгрутовано складові механізму управління процесом прийняття маркетингового рішення й побудовано його органйзаційну структуру.
Исследована структура прцесса принятия маркетингового решения, установлены содержание и порядок взаимодействия его основных элементов. Определены и обоснованы составные механизма управления процессом принятия маркетингового решениния и построена его организационная структура.